annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe aansluiten bij abonnement van werk?

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste, ik mag van mijn werkgever een smartphone kiezen met bijhorend abonnement,
tot 10 gig internet hoorde ik.

Er wordt mij gevraagd een nieuw basenummer aan te schaffen zodat ik kan aansluiten bij de abonnementformule van het werk,
gratis naar collega's bellen e.d.

Zijn onderstaande smartphones waar ik uit kan kiezen, de Huawei P10 zit net onder het toegelaten maximum.
https://www.base.be/business/nl/soho/aanbod/gsms-tablets/base-selectie.html

Welke stappen moet ik ondernemen zodat ik bij juiste abonnement aangesloten wordt?

mvg,
RTP
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 87
Reacties: 551
Hallo Rhenium Teapot,

Fijn voor je dat je werkgever dit aanbiedt Smiley Knipoog .

Omdat je werkgever de contracthouder is, zal hij of zij de activatie voor je moeten regelen.

1) Heeft je werkgever een kleine zelfstandige account, dan kan je inderdaad kiezen uit de toestellen via de link die je hebt doorgestuurd. Via deze link vind je de tariefplannen. Je werkgever kan online of in de BASE shop activeren. Kiest hij voor online, dan mag hij precies dezelfde gegevens (naam, btw-nummer, adres...) invoeren waarmee hij zijn bestaande account heeft. Het nummer wordt automatisch toegevoegd aan zijn klantendossier.

2) Heeft je werkgever een KMO, dan mag hij contact opnemen met zijn BASE-contactpersoon of een e-mail sturen naar sme.support@telenetgroup.be. Onze collega's zullen de mogelijke abonnementen en toestellen voorleggen. Zij zullen ook de activatie regelen.

Alvast welkom bij BASE Smiley Vrolijk !

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos