annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb meer verbruikt dan mijn abonnement. Kan ik zaken uitschakelen zodat er niet meer wordt aangerekend?

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Hoe kan ik het uitschakelen dat ik nog over mijn abonnement ga? Zit er al 300 euro over
Beantwoorden
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 87
Reacties: 551
Hey Liekietje,

Goh... dat zijn inderdaad al zeer hoge extra kosten Smiley Verdrietig !

Heb je een Android-toestel? Dan kan je je toestel zo instellen dat je databundel niet wordt overschreden. Hoe je dit kan doen, lees je in het artikel "Data blokkeren na het opgebruiken van jouw bundel?". Heb je een iPhone? Dan is deze optie helaas niet beschikbaar.

Kijk zeker na of wifi-assistentie (Apple)/ Speed Booster (Android) geactiveerd is. Deze services laten je toestel overschakelen naar mobiele data wanneer je wifi-connectie niet optimaal is. Dit kan voor een heel hoog verbruik zorgen, zonder dat je dit in de gaten hebt. Meer informatie over hoe je deze services kan uitschakelen vind je hier.

Natuurlijk kan je je resterende MB's en minuten altijd controleren via de MyBASE app, Klantenzone of via sms naar 1912 met daarin het woord 'CONSULT'. Ook stuurt BASE je waarschuwingsberichten wanneer er 80% en 100% van de databundel werd opgebruikt. Is de bundel op? Dan sturen we je nog steeds berichten om je op de hoogte te houden van de extra gemaakte kosten.

Is je verbruik hoog door betalende applicaties of door zaken die je via DOB (Direct Operator Billing) aankoopt? Dan kan je via de BASE service 'Pay By Mobile' je verbruik beheren. Heb je een Android-toestel, neem dan zeker hier een kijkje. Apple-gebruiker? Surf dan naar hier.

Natuurlijk kan je ook kijken of er een ander abonnement is dat beter bij je verbruik past. Misschien betaal je dan wel meer aan abonnementskosten, maar komt het je uiteindelijk goedkoper uit. Via deze link heb je een overzicht van onze huidige tarieven. Je kan veranderen via de Klantenzone.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden