annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik wil graag een oplossing voor een foutieve factuur.

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0

Ik krijg mij facturen ni op mij my base appa ik vind dat ni normaal ze 

Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (2)
Fan
Vragen: 0
Reacties: 1

al enkele **bleep** betaling 

verkeerde gestructureerde mededeling was verkeerd gemeld, nu krijg ik

een herinnering van 11.62€

het nummer was 000/5650/02667 

en had geschrijven 000/5850/02667 , moeilijk te zien 6 /8 op papier  sorry daar voor .

maar dat wilt niet zeggen als je het via telefoon meld aanzien worden als .....

graag antwoord gehad op mijn mail juliaan.baert@telenet.be

  DANK BIJ VOORBAAT

Beantwoorden
0 Kudos
Networker
Vragen: 0
Reacties: 10

@Christiane1schreef:

Ik krijg mij facturen ni op mij my base appa ik vind dat ni normaal ze 



Heeft u toevallig meerdere nummers bij Base?

zo ja dan zou je eens naar een Base shop moeten gaan om te vragen of ze uw nummer als hoofdnummer kunnen plaatsen.

dan pas kunt u uw facturen bekijken via de My Base App op uw nummer.

Beantwoorden
0 Kudos