annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PUK code nodig. Wat nu?

Beantwoorden
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Mijn gsm is geblokeerd. Nu vraagt het mijn puk code. Hoe kan ik het vinden?
Dank u voor u help!
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (10)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey Amberina,

Welkom op onze community!

Je kan je pukcode terugvinden in je klantenzone op www.BASE.be of op de oorspronkelijke verpakking van je simkaart.

Indien dit niet zou werken, kan je contact opnemen met onze telefonische klantenservice op het nummer 0486/19 1999 (gratis met een BASE-nummer).

Het is ook mogelijk om je pukcode in een BASE shop te verkrijgen. Vergeet zeker niet om jouw identiteitskaart mee te nemen.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Vragen: 0
Reacties: 2
Heb soortgelijk probleem, ben sim-code vergeten. 2 vergeefse pogingen gedaan. Iemand idee wat ik kan doen?
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey A380,

De standaard pincode van je simkaart is 1111. Als deze reeds aangepast werd, dan kan je je pincode blokkeren door een 3de maal een foutieve pincode in te voeren. Hierna zal je toestel de pukcode vragen. Je pukcode vind je op de oorsprokelijke verpakking van je simkaart of in je klantenzone (gebruikersgegevens) op www.BASE.be. Nadat je de pukcode ingevoerd hebt, zal je een nieuwe pincode mogen invoeren. Hierna zal je toestel moeten opstarten.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Fan
Reacties: 1

Abdel1 schreef:
Hey Amberina,

Welkom op onze community!

Je kan je pukcode terugvinden in je klantenzone op www.BASE.be of op de oorspronkelijke verpakking van je simkaart.

Indien dit niet zou werken, kan je contact opnemen met onze telefonische klantenservice op het nummer 0486/19 1999 (gratis met een BASE-nummer).

Het is ook mogelijk om je pukcode in een BASE shop te verkrijgen. Vergeet zeker niet om jouw identiteitskaart mee te nemen.

Groeten,
Abdel

Beste 

ik ben mijn puk code kwijt geraakt, en heb momenteel ook geen ander gsm bij de hand om jullie diensten te bellen?

maar op jullie site geraak ik ook niet dus hoe is het nog mogelijk om nu nu nog mijn puk code te kunnen ontvangen

mvg Hanane

Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Moderator
Vragen: 6
Reacties: 114

Hallo Hanane,

Indien je ons niet telefonisch kan bereiken, kan je altijd een berichtje achterlaten via Facebook of Twitter.

Groetjes, 

Ibi

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Ibi | Moderator

Beantwoorden
0 Kudos
Follower
Reacties: 5
Ik nodig mijn puk code kan u diorsteuren aub
Beantwoorden
0 Kudos
Follower
Mijn sim is geblokered kan u puk code door steuren op mij email aub
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Follower
Dear sir  My sim cards is blok can you send me puk code please bcuz im now out of belgium i cant phone regards
Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Reacties: 2

Beantwoorden
0 Kudos