annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wordt de verhoging van de databundel bij BASE 9 automatisch aangepast?

Beantwoorden
Fan
Vragen: 0
Reacties: 0
hoi, zelfde probleem hier met de B15. ik contacteerde deze week jullie via de berichtenfunctie in de app, maar deze persoon belde mij en sprak een bericht in op voicemail, blabla en dat ik moest navragen om over te schakelen.
kunnen jullie dit aanpassen aub?
bedankt!

(ondertussen sms reeds ontvangen, bedankt hiervoor Smiley Vrolijk )
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 0
Hey Eliend,

Je tarief werd gisteren aangepast van BASE Check 15 naar BASE 15 door onze collega van de klantendienst. Ik denk dat alles dan in orde is hè Smiley Knipoog ?

Veel surfplezier!!

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Kudos
Fan
Vragen: 0
Reacties: 0

Bij mij is dit ook nog steeds niet aangepast!!

Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Moderator
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 0

Hallo Liridona,

 

Een abonnement wordt niet automatisch aangepast. Je neemt hiervoor best contact op via een van onze servicekanalen.

 

Groetjes,

Ibi

Beantwoorden
0 Kudos
Fan
Vragen: 0
Reacties: 0

Beste, 

Ik heb ook nog steeds maar 50Mb

kan dit aub aangepast worden? 

Mvg

Beantwoorden
0 Kudos
Follower
Vragen: 0
Reacties: 0

Hey Lulu,

 

Je kan ze best eens bellen of een berichtje sturen via Facebook. Dan passen ze dat voor je aan.

 

Grtz,

Eveline

Eveline
Beantwoorden
0 Kudos