annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik krijg een foutmelding tijdens het inloggen op de Base Cloud

Beantwoorden
Fan
Vragen: 0
Reacties: 0
goede morgen

Ook ik heb problemen met mijn Base Cloud. Deze is geactiveerd maar de app werkt niet (niet op PC en op iPad)

grts

Tanja
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Hallo Tanja,

Ik denk dat er iets misgegaan is tijdens de activatie van je BASE cloud.

Om dit verder te kunnen onderzoeken, neem je best contact op met ons via sociale media (Facebook/Twitter) of per e-mail naar myapp@telenetgroup.be. De volgende gegevens hebben we nodig. Je gsm-nummer, BASE cloud-wachtwoord, merkt toestel en model, foutmelding en indien mogelijk een screenshot van de foutmelding.

Mijn technische collega's zullen dit verder onderzoeken en we houden je op de hoogte.

Groeten,
Abdel
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Hallo allemaal,

Onlangs werd er een update uitgevoerd voor BASE Cloud. Heb je een iPhone? Dan is de update momenteel nog niet beschikbaar. Vandaar dat je problemen kan ervaren met inloggen.

De nieuwe update is in review bij Apple Store en zal in de komende dagen beschikbaar worden.

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Dag iedereen,

iPhone gebruikers zullen gemerkt hebben dat ze na de update niet meer in konden loggen op de BASE Cloud. Dat kwam omdat de nieuwe update nog in review was bij Apple Store.

We hebben heel goed nieuws! Apple heeft bevestigd dat de nieuwe update nu beschikbaar is. Inloggen kan met dezelfde inloggegevens als de gegevens van de Klantenzone.

Heel veel groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Kudos
Fan

Base cloud gaf aan dat ik mij moest bevestigen dus wou ik dat doen met mijn gsm nummer en wachtwoord maar dit gaf eerst fout melding en erna laad het en stopt het laden maar blijft alles staan kunt u mij helpen?

Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Moderator
Moderator

Hallo Annemiek,

Dat kijken we graag voor je na. Mogelijk zal hier een ticket voor opgemaakt worden. Zou je ons via één van onze servicekanalen kunnen contacteren?

Groetjes, 

Ibi

Beantwoorden
0 Kudos