annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

SitterFix - de app voor de oppas van je kids

Beantwoorden
Highlighted
Moderator
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 0
Dit moest ik toch even met jullie delen. Een echte life saver! Het zomerse weer kwam onverwacht aanwaaien en zo ook de uitnodiging van vrienden voor een gezellige BBQ avond. Eén probleem; waar vind je zo last minute nog een babysit? :?

Ik herinnerde me een tip van een lieve collega die zei dat ik zeker eens op ‘SitterFix’ moest kijken. Zo gezegd zo gedaan. Ik heb me aangemeld, een profiel aangemaakt en een code ontvangen die mijn registratie compleet maakte. Als enig ‘Sitter platform’ met een app was alles in minder dan 5 minuten geregeld. Snel!
Vervolgens gaf ik mijn adres in en zocht de app een babysitter in de buurt. Ik kreeg meteen een overzicht van de sitters die het dichtst in mijn buurt wonen, hun profiel en een zelfgeschreven introductie. Daarbovenop kreeg ik ook nog referenties van andere ouders. Handig!

Via de chatfunctie kon ik direct een jonge dame aanspreken. Zo snel als het mooie weer kwam aanwaaien, was ook zij daar! En wat een leuke dame!

Het gebruik van de app is gratis. Je betaalt wél € 2,99 per geboekte babysitter maar dat is voor de verzekering van je oppas.
Benieuwd of jullie ook zó snel zó'n toffe dame of heer kunnen vinden Smiley Knipoog
Neem zeker eens een kijkje op hun website. Als ouder of als startende babysitter kan je hier ook terecht voor tips!

Groetjes & alvast veel quality time plezier Smiley Knipoog
Ibi

Beantwoorden