annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie met behoud van nummer na 6 dagen nog steeds niet in orde

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Vorige week heb ik via de online shop mn simkaart gekregen en geactiveerd. Het is met het overdracht van mn nummer.
Na 6 dagen heb ik nog steeds geen gsm/3G signaal omdat mn nummer nog niet actief is.
Naar de support gebeld en daar vinden ze niets terug in het systeem.
Naar de base shop geweest idem...
Naar onlinesimsupport@basecompany.be verschillende malen gemailed maar geen reactie...

Een beetje vreemde vorm van support... Moet ik nu echt terug gaan naar mn vorige provider... ?
0 Kudos
REACTIES (19)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste Svangansbeke,

Onze excuses dat je geen reactie hebt ontvangen via e-mail. En inderdaad vreemd dat er niets terug te vinden is in het systeem ivm de nummerovername. Ik wil dit graag verder onderzoeken voor je!

Kan je je profiel op de Community vervolledigen zodat ik je telefoonnummer heb? Maak je geen zorgen, het telefoonnummer is enkel zichtbaar voor moderatoren. Verder heb ik het bestelnummer nodig. Dat mag je gewoon als reactie doorgeven op dit bericht.

Ik pluis dit voor je uit zodat je zo snel mogelijk gebruik kan maken van het BASE netwerk!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Debby

Order 10017589 telenet nummer 0498755304 de simkaart stuur ik zo.

Het gaat her om een nieuwe nr. Ik heb wel al een rekeningnr 0470 08 84 25.

R
Stefan
0 Kudos
Moderator
[quote=svangansbeke]Debby

Order 10017589 telenet nummer 0498755304 de simkaart stuur ik zo.

Het gaat her om een nieuwe nr. Ik heb wel al een rekeningnr 0470 08 84 25.

R
Stefan

Bedankt Stefan!

Ik heb deze informatie doorgegeven aan de desbetreffende interne afdeling. Blijkbaar is er technisch gezien iets niet helemaal goed gegaan, waardoor mijn collega's de aanvraag niet in de systemen konden zien.

We gaan dit natuurlijk rechttrekken voor je Stefan! Dit kan enkele dagen in beslag nemen, waarvoor onze excuses.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 3
20 keer tel contact gehad,kan u nog een uurtje wachten....,u moet binnen een uurtje nog eens proberen......,u moet uw tel uit en dan weer in schakelen....., en zo gaat dit maar verder.Hoe durven de mensen van BASE nog reclame maken??? dit is echt een RAMP . Wat heb ik toch gedaan om naar zo'n prul provider te gaan .MENSEN blijf weg van BASE ze houden echt het zot met de mensen!!!!!
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey Charlotte,

Spijtig om te horen dat je teleurgesteld bent in onze diensten.

Graag wil ik dit voor je nakijken om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Kan je je BASE community-profiel vervolledigen met je oproepnummer? Laat je ons weten wanneer je dit gedaan hebt? Dan houd ik je verder op de hoogte.

Groeten,

Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 3
AAN IEDER DIE BIJ BASE ZOU WILLEN GAAAN!!!!! BlIJF DAAR WEG ik heb al zeker 20 keer tel contact gehad en steeds maar beloven!!!!! DEZE MENSEN ZIJN ONBESCHOFTE EZELS DAT DE MENSEN AAN HET LIJNTJE HOUDEN MAAR GEEN ENKEL INSPANNING DOEN O ZE TE HELPEN!!!!!!!!!!! ROTZOOI!!!!
0 Kudos
Moderator
[quote=charlotte]AAN IEDER DIE BIJ BASE ZOU WILLEN GAAAN!!!!! BlIJF DAAR WEG ik heb al zeker 20 keer tel contact gehad en steeds maar beloven!!!!! DEZE MENSEN ZIJN ONBESCHOFTE EZELS DAT DE MENSEN AAN HET LIJNTJE HOUDEN MAAR GEEN ENKEL INSPANNING DOEN O ZE TE HELPEN!!!!!!!!!!! ROTZOOI!!!!

Beste Charlotte,

Kan je me wat meer uitleg geven over wat er juist aan de hand is? Zoals mijn collega Abdel aangaf, willen we je heel graag helpen!

Groetjes,
Debby

0 Kudos
DDM
Leesfanaat
Vragen: 3
Reacties: 16
[quote=Debby][quote=charlotte]AAN IEDER DIE BIJ BASE ZOU WILLEN GAAAN!!!!! BlIJF DAAR WEG ik heb al zeker 20 keer tel contact gehad en steeds maar beloven!!!!! DEZE MENSEN ZIJN ONBESCHOFTE EZELS DAT DE MENSEN AAN HET LIJNTJE HOUDEN MAAR GEEN ENKEL INSPANNING DOEN O ZE TE HELPEN!!!!!!!!!!! ROTZOOI!!!!

Beste Charlotte,

Kan je me wat meer uitleg geven over wat er juist aan de hand is? Zoals mijn collega Abdel aangaf, willen we je heel graag helpen!

Groetjes,
Debby
0 Kudos
DDM
Leesfanaat
Vragen: 3
Reacties: 16
[quote=DDM][quote=Debby][quote=charlotte]AAN IEDER DIE BIJ BASE ZOU WILLEN GAAAN!!!!! BlIJF DAAR WEG ik heb al zeker 20 keer tel contact gehad en steeds maar beloven!!!!! DEZE MENSEN ZIJN ONBESCHOFTE EZELS DAT DE MENSEN AAN HET LIJNTJE HOUDEN MAAR GEEN ENKEL INSPANNING DOEN O ZE TE HELPEN!!!!!!!!!!! ROTZOOI!!!!

Beste Charlotte,

Groetjes,
Debby
0 Kudos