annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie met behoud van nummer na 6 dagen nog steeds niet in orde

Beantwoorden
DDM
Leesfanaat
Vragen: 3
Reacties: 16
Ik reageer vooral op op de onschuldige reactie van Debby. Ook ik heb dat probleem.... Welk probleem? Ook ik wacht al 14 dagen op de overdracht van mijn nummer. Ook ik heb verschillende keren gebeld: "Geduld mijnheer, alles is in orde je krijgt binnenkort een sms". (binnenkort is reeds 8 dagen. In de shop aan mijn dochter vanmorgen: "Online!!! Oei oei oei. Zeg dit snel op en kom terug we regelen dit binnen de 3 uur." Het vorige antwoord in een andere shop lees je in mijn onbeantwoord bericht.
Herlees gewoon de mails (ook die van Charlotte) en vraag niet onschuldig "Wat is er aan de hand"
Groetjes
DDM
0 Likes
charlotte1
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 3
[quote=Debby][quote=charlotte]AAN IEDER DIE BIJ BASE ZOU WILLEN GAAAN!!!!! BlIJF DAAR WEG ik heb al zeker 20 keer tel contact gehad en steeds maar beloven!!!!! DEZE MENSEN ZIJN ONBESCHOFTE EZELS DAT DE MENSEN AAN HET LIJNTJE HOUDEN MAAR GEEN ENKEL INSPANNING DOEN O ZE TE HELPEN!!!!!!!!!!! ROTZOOI!!!!

Beste Charlotte,

Kan je me wat meer uitleg geven over wat er juist aan de hand is? Zoals mijn collega Abdel aangaf, willen we je heel graag helpen!

Groetjes,
Debby UITLEG ??????
0 Likes
Debby
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=DDM]Ik reageer vooral op op de onschuldige reactie van Debby. Ook ik heb dat probleem.... Welk probleem? ......
Herlees gewoon de mails (ook die van Charlotte) en vraag niet onschuldig "Wat is er aan de hand"
Groetjes
DDM

Beste DDM en Charlotte,

Mijn excuses wanneer ik onschuldig overgekomen ben. Dit was zeker niet de bedoeling. Zoals ik in mijn bericht aangaf, willen we heel graag helpen.

De reden waarom ik vroeg wat er juist aan de hand is, is omdat dit niet duidelijk naar voren komt in het bericht van Charlotte. Charlotte geeft aan dat collega's haar gevraagd hebben de telefoon uit en aan te zetten. Deze vraag wordt gesteld in verschillende scenario's. Er kunnen dus verschillende redenen zijn van het bericht van Charlotte.

Wanneer ik duidelijk weet wat er aan de hand is, kan ik gericht een oplossing zoeken. Zo weet ik welke interne departementen te contacteren. Moest het zo zijn dat ik een directe inzage had in het dossier van Charlotte, zou ik deze vraag niet hebben gesteld.

Via de Community geven we tips & tricks, en zullen we helpen waar we kunnen. Hopelijk hebben jullie er begrip voor dat we indien nodig vragen stellen zodat we op een efficiënte manier tot de beste oplossing kunnen komen.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Ex-Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Likes
DDM
Leesfanaat
[quote=Debby][quote=DDM]Ik reageer vooral op op de onschuldige reactie van Debby. Ook ik heb dat probleem.... Welk probleem? ......
Groetjes
DDM

Beste DDM en Charlotte,

Mijn excuses wanneer ik onschuldig overgekomen ben. Dit was zeker niet de bedoeling. Zoals ik in mijn bericht aangaf, willen we heel graag helpen.

De reden waarom ik vroeg wat er juist aan de hand is, is omdat dit niet duidelijk naar voren komt in het bericht van Charlotte. Charlotte geeft aan dat collega's haar gevraagd hebben de telefoon uit en aan te zetten. Deze vraag wordt gesteld in verschillende scenario's. Er kunnen dus verschillende redenen zijn van het bericht van Charlotte.

Wanneer ik duidelijk weet wat er aan de hand is, kan ik gericht een oplossing zoeken. Zo weet ik welke interne departementen te contacteren. Moest het zo zijn dat ik een directe inzage had in het dossier van Charlotte, zou ik deze vraag niet hebben gesteld.

Via de Community geven we tips & tricks, en zullen we helpen waar we kunnen. Hopelijk hebben jullie er begrip voor dat we indien nodig vragen stellen zodat we op een efficiënte manier tot de beste oplossing kunnen komen.

Groetjes,
Debby
0 Likes
DDM
Leesfanaat
Hello Debby,
Heb je nog inlichtingen nodig om mijn probleem op te lossen?
Groetjes
0 Likes
Debby
Episch
[quote=DDM]Hello Debby,
Heb je nog inlichtingen nodig om mijn probleem op te lossen?
Groetjes

Beste DDM,

Ik kan me voorstellen dat dit een onprettige situatie is voor jou DDM.

Ik heb je bericht in het artikel 'Van Proximus naar BASE... via "online"''Van Proximus naar BASE... via "online"' gelezen. Je hebt het bestelnummer al doorgegeven wat ik inderdaad nodig had.

Ondertussen heb ik het betreffende departement gecontacteerd met de vraag waar het oponthoud ligt. Ik hoop hier zo snel mogelijk een antwoord op te krijgen en zal je zo spoedig mogelijk opnieuw contacteren.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Ex-Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Likes
Debby
Episch
Beste DDM,

Ik heb wederom contact opgenomen met de afdeling die deze bestelling behandelt. Blijkbaar is er door een technische issue buiten onze wil om een vertraging op de activatie.

Mijn collega's proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor dit ongemak DDM.

Ik houd je op de hoogte.

Groetjes,
Debby

0 Likes
DDM
Leesfanaat
[Hello Debby ,
Heb nogmaals gebeld naar het nummer 0478 19 1999. Daar vind men mijn gsm nummer niet terug. Ik zou nooit een overdacht van nummer aangevraagd hebben... blijkbaar zou mijn Basenummer geactiveerd zijn. Men zegt mij naar een baseshop te gaan, het nieuwe stop te zetten en te herbeginnen.... Ik vertrek morgen om 4 uur s'morgens. Tot op vandaag vond men mij steeds terug (u ook) en plots niets meer. In elk geval ik moet dat base nummer niet. Ik weet niet hoe het verder moet... Maar zoiets kan men niet van een klant verlangen (zijn ook dezelfde voorwaarden niet). Stuur mij aub geen nieuwe simkaart op en blokkeer mijn proximus niet voor een eventuele nieuwe simkaart. De huidige base simkaart neem ik mee (wie weet). Ik zou dan zonder GSM vallen daar ik in het buitenland ben. het spreekt voor zich dat ik dan andere stappen zou ondernemen.
Met vriendelijke groeten

Groetjes,
DDM
0 Likes
Debby
Episch
Beste DDM,

We hebben elkaar net gesproken aan de telefoon.

Je bent momenteel in het buitenland. Het nummer zal niet worden overgedragen voordat je terug in België bent. Het is namelijk zo dat je in België moet zijn om bereik te hebben wanneer een nummer wordt overgedragen.

Zoals afgesproken spreken we elkaar weer van zodra je terug in het land bent. Goede reis!

Groetjes,
Debby

0 Likes
DDM
Leesfanaat
Hello Debby,
Ik ben donderdagavond terug. Je kunt mij dus vrijdag zonder probleem bereiken.
Voetjes
DDM
0 Likes