annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alles wat je moet weten over je online bestelling.

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
Je hebt via BASE.be een aankoop gedaan. Maar hoe gaat het nu verder? Ik zet alles op een rij voor je.

Allereerst ontvang je een bevestigingsmail van jouw bestelling. Hierin vind je een samenvatting van wat je precies aangekocht hebt en ook je bestelnummer. Het verdere verloop hangt af van wat je precies besteld hebt.

- Tariefwijziging: Wanneer je online van tarief verandert, krijg je een mail alsof je een bestelling hebt geplaatst. Wanneer de aanpassing gedaan is, krijg je een e-mail en een SMS met de bevestiging van de wijziging.
- Nieuwe simkaart: Je bent een nieuwe klant bij BASE en hebt een nummer besteld. Eender of het een herlaadkaart of abonnement is, zal je simkaart via de post ontvangen. In de envelop vind je een begeleidende brief met verdere instructies om jouw simkaart te activeren.
- Toestel (met abonnement): Na de bevestiging van jouw bestelling, mag je een afspraak inplannen met onze koerier (Dynalogic). Je ontvangt een e-mail van hen waar je online een afspraak kan inplannen. Vervolgens krijg je nog een e-mail met een Track en Trace link waarmee je LIVE de ronde van de koerier kan opvolgen. Super!
- Toestel en/of accessoires (zonder abonnement): in de shop kan je met jouw account inloggen. Hier kan je je bestelling volledig opvolgen en vind je alle informatie die je nodig hebt. Jouw bestelling zal geleverd worden via DPD.

Heb je vragen of loopt er wat mis met jouw bestelling?

Als je een toestel en/of accessoire besteld hebt zonder abonnement, kan je contact opnemen met base.support@ac-systems.com

Heb je een tariefwijziging gevraagd, een simkaart besteld of een toestel gekocht met abonnement of herlaadkaart? Dan mail je best naar onlinesimsupport@basecompany.be of stuur je ons een bericht via jouw klantenzone.

Vergeet niet jouw bestelnummer en persoonlijke gegevens in de e-mail te vermelden.

Wist je dat wanneer je online een abonnement wilt bestellen en je eerst klikt op 'meer informatie', je het volledige stappenplan ziet van jouw (toekomstige) bestelling?

What's new?
0 Likes
REACTIES (7)
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 3
heb niks mail of sms aangekregen , maar hebben wel mijn geld aangenomen , ondertussen probeer ik contact op te nemen met iemand die hier iets van weet en me zou kunnen helpen , maar ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd , waar zit jullie klantvriendelijkheid ?
0 Likes
Highlighted
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
Hey Luc1101,

Welkom op onze community!

Je zou kort na je aankoop een bevestiging per e-mail moeten gekregen hebben. Het kan zijn dat deze e-mail onterecht in je spam-inbox is terechtgekomen. Kan je dit even voor de zekerheid nakijken? Je mag op dit bericht antwoorden met je order nr° en dan kijk ik het graag na voor jou. Ik houd je dan zo snel mogelijk op de hoogte.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Likes
Professor
[quote=luc1101]heb niks mail of sms aangekregen , maar hebben wel mijn geld aangenomen , ondertussen probeer ik contact op te nemen met iemand die hier iets van weet en me zou kunnen helpen , maar ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd , waar zit jullie klantvriendelijkheid ?

Hey Luc1101,

Je zou kort na je aankoop een bevestiging per e-mail moeten gekregen hebben. Het kan zijn dat deze e-mail onterecht in je spam-inbox is terechtgekomen. Kan je dit even voor de zekerheid nakijken? Je mag op dit bericht antwoorden met je order nr° en dan kijk ik het graag na voor jou. Ik houd je dan zo snel mogelijk op de hoogte.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Likes
Leesfanaat
[quote=Abdel][quote=luc1101]heb niks mail of sms aangekregen , maar hebben wel mijn geld aangenomen , ondertussen probeer ik contact op te nemen met iemand die hier iets van weet en me zou kunnen helpen , maar ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd , waar zit jullie klantvriendelijkheid ?

Hey Luc1101,

Groeten,
Abdel

Beste Abdel,

Na 14 dagen een betaling te doen heb ik zojuist een bevestigingsmail ontvangen ??? Het duurt blijkbaar 14 dagen eer base mijn betaling aanvaardde...... 'k heb sinds twee minuten een bestelnummer gekregen ..halleluja zeg ......nu maar hopen dat men gsm geen drie maanden onderweg is Smiley Knipoog
0 Likes
Professor
[quote=luc1101][quote=Abdel][quote=luc1101]heb niks mail of sms aangekregen , maar hebben wel mijn geld aangenomen , ondertussen probeer ik contact op te nemen met iemand die hier iets van weet en me zou kunnen helpen , maar ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd , waar zit jullie klantvriendelijkheid ?

Hey Luc1101,

Groeten,
Abdel

Beste Abdel,

Na 14 dagen een betaling te doen heb ik zojuist een bevestigingsmail ontvangen ??? Het duurt blijkbaar 14 dagen eer base mijn betaling aanvaardde...... 'k heb sinds twee minuten een bestelnummer gekregen ..halleluja zeg ......nu maar hopen dat men gsm geen drie maanden onderweg is Smiley Knipoog

Hey Luc1101,

Ik heb je bestelling aan de hand van je oproepnummer kunnen terugvinden. Op mijn vraag hebben we vandaag de bevestigingsmail opnieuw verstuurd. Ik heb je order erbij genomen en blijkbaar heb je 31/08/2016 gekozen als memo-datum. Vanaf dan zullen we je order in behandeling nemen en zal je gecontacteerd worden om een afleverafspraak te maken. Je krijgt dus in de loop van volgende week een telefoontje van ons :-)

Groeten,
Abdel

0 Likes
Leesfanaat
dankjewel Abdel !

Eindelijk een antwoord waar ik wel iets aan heb en dit verklaart alles ,

fijne dag nog Smiley Vrolijk
groeten
luc
0 Likes
Professor
[quote=luc1101]dankjewel Abdel !

Eindelijk een antwoord waar ik wel iets aan heb en dit verklaart alles ,

fijne dag nog Smiley Vrolijk
groeten
luc

Graag gedaan, Luc!

0 Likes