Je hebt via BASE.be een aankoop gedaan. Maar hoe gaat het nu verder? Ik zet alles op een rij voor je.
Allereerst ontvang je een bevestigingsmail van jouw bestelling. Hierin vind je een samenvatting van wat je precies aangekocht hebt en ook je bestelnummer. Het verdere verloop hangt af van wat je precies besteld hebt.
- Tariefwijziging: Wanneer je online van tarief verandert, krijg je een mail alsof je een bestelling hebt geplaatst. Wanneer de aanpassing gedaan is, krijg je een e-mail en een SMS met de bevestiging van de wijziging.
- Nieuwe simkaart: Je bent een nieuwe klant bij BASE en hebt een nummer besteld. Eender of het een herlaadkaart of abonnement is, zal je simkaart via de post ontvangen. In de envelop vind je een begeleidende brief met verdere instructies om jouw simkaart te activeren.
- Toestel (met abonnement): Na de bevestiging van jouw bestelling, mag je een afspraak inplannen met onze koerier (Dynalogic). Je ontvangt een e-mail van hen waar je online een afspraak kan inplannen. Vervolgens krijg je nog een e-mail met een Track en Trace link waarmee je LIVE de ronde van de koerier kan opvolgen. Super!
- Toestel en/of accessoires (zonder abonnement): in de shop kan je met jouw account inloggen. Hier kan je je bestelling volledig opvolgen en vind je alle informatie die je nodig hebt. Jouw bestelling zal geleverd worden via DPD.
Heb je vragen of loopt er wat mis met jouw bestelling?
Als je een toestel en/of accessoire besteld hebt zonder abonnement, kan je contact opnemen met base.support@ac-systems.com
Heb je een tariefwijziging gevraagd, een simkaart besteld of een toestel gekocht met abonnement of herlaadkaart? Dan mail je best naar onlinesimsupport@basecompany.be of stuur je ons een bericht via jouw klantenzone.
Vergeet niet jouw bestelnummer en persoonlijke gegevens in de e-mail te vermelden.
Wist je dat wanneer je online een abonnement wilt bestellen en je eerst klikt op 'meer informatie', je het volledige stappenplan ziet van jouw (toekomstige) bestelling?
What's new?