annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De online overstap naar BASE duurt lang. Kan dit sneller?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste,

Ik ben gisteren online overgestapt naar een BASE abbonement van 25euro per maand.
Dit duurt helaas iets te lang (7dagen).

Ik wou vragen of jullie dit niet een beetje sneller kunnen regelen?

Alvast bedankt

Idrissi Abderrafik
0491358017
0 Kudos
REACTIES (5)
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
Hey Rafik,

we kunnen dit niet versnellen omdat we zeker moeten zijn dat je jouw simkaart ontvangen hebt voordat de nummeroverdracht plaatsvindt. Anders loop je het risico zonder simkaart te vallen.
Als je sneller wilt overstappen, kan je best jouw online aanvraag annuleren door te mailen naar onlinesimsupport@basecompany.be en vervolgens de aanvraag te doen via een BASE-shop. Dan is het zo voor elkaar!

Groetjes,
Ashley
What's new?
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 3
Reacties: 5
Simkaart aangekregen maar geen bestelnummer gekrzgen via e-mail. Nu kan ik mijn simkaart niet activeren? Groetjes kimber
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=kimber9208]Simkaart aangekregen maar geen bestelnummer gekrzgen via e-mail. Nu kan ik mijn simkaart niet activeren? Groetjes kimber

Hey Kimber,

Ik zag dat je je telefoonnummer bij je profiel geplaatst hebt. Bedankt doorvoor, want zo heb ik kunnen zien dat je oude provider de nummeroverdracht heeft gewijgerd doordat er een foutief klantennummer werd doorgegeven.

Wanneer je foutieve gegevens doorgeeft van de oude provider, herkent de oude provider de aanvraag niet en wordt het nummer niet vrijgegeven.

Maar geen zorgen, dit kunnen we oplossen! Kan je me het correcte klantennummer van je oude provider doorgeven? Dit nummer vind je op de factuur. Als je het niet zeker weet, kan je best even contact opnemen met je provider zodat we de juiste informatie hebben.

Vervolgens vragen we een nieuw nummerbehoud aan bij je oude provider. Wanneer alle gegevens correct zijn, dan zou het niet lang mogen duren voordat het nummer actief is op het BASE netwerk. Je zal hiervan een sms ontvangen ter verwittiging. Wanneer je deze sms ontvangt, kan je de BASE simkaart in je toestel stoppen en ben je BASE mobiel Smiley Erg vrolijk .

Je mag me het klantennummer van je oude provider doorsturen via een privébericht. In jouw geval heb je het bestelnummer dus niet nodig.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 3
Reacties: 5
Nu kan ik mijn base simkaart gebruiken vervolgens met mijn huidige nr? Kan dit? Alvasy bedankt
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Kimber,

Inderdaad! Je kan je BASE simkaart in je toestel stoppen, de nummeroverdracht werd voltooid.

Welkom bij BASE Smiley Erg vrolijk !! Ik had ondertussen al geantwoord op je andere post Smiley Knipoog .

Kom zeker regelmatig eens terugkijken op onze Community! Je kan hier veel tips and tricks lezen die heel interessant zijn, zeker als nieuwe BASE klant.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos