annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutieve informatie ontvangen over bundel Wereld 30

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Enkele maanden geleden heb ik 2 maal gebeld naar de base klantenzone. Ik wou weten wat mijn opties waren om vannuit de VS naar België te bellen. Activeer wereld 30 werd me aangeraden. Ik had gezien dat dit op de site stond om van België naar VS te bellen. Maar base zei me 2 keer dat dit omgekeerd ook ging. Na 3 dagen ontvang ik een bericht dat ik al 35 Euro boven mij verbruik zit. Hoe is dit mogelijk?? Ik weiger dit te betalen. Ik heb een klein meisje wie ik belooft heb om elke dag even te bellen. Dan spreek ik nog niet over de gemaakte kosten om wereld 30 te activeren. Hoe wordt dit opgelost???
0 Likes
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Kelly,

Het spijt ons te horen dat je foutieve informatie gekregen hebt van onze collega's van de telefonische klantendienst. Ik zag dat je ondertussen contact hebt gehad met de helpdesk via Facebook.

Onze collega heeft de kosten in mindering gebracht op je factuur. Ook heeft ze aan de verantwoordelijke laten weten dat je verkeerde informatie ontvangen hebt. Ondertussen hebben de desbetreffende collega's hier feedback op gekregen zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt.

Onze excuses voor de ongemakken die je gehad hebt Kelly!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Likes