annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen bereik na overschakeling van prepaid naar abonnement. Hoe kan dat?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 1
Beste, ik heb altijd een herlaadkaart gehad en heb nu willen overstappen naar een Jim Mobile binge 15 abonnement. Ik heb zitten wachten met als resultaat een mail met dat mijn bestelling onderweg is en dat de overschakeling is afgerond en dat het nu actief is. Ik heb echter niks ontvangen en mijn bereik is al een hele namiddag weg. Nuja ik heb bereik maar er staat enkel 'alleen noodoproepen' kan hier iets aan gedaan worden aub ?
Mvg
0 Kudos
REACTIES (3)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
[quote=GorreuTina]Beste, ik heb altijd een herlaadkaart gehad en heb nu willen overstappen naar een Jim Mobile binge 15 abonnement. Ik heb zitten wachten met als resultaat een mail met dat mijn bestelling onderweg is en dat de overschakeling is afgerond en dat het nu actief is. Ik heb echter niks ontvangen en mijn bereik is al een hele namiddag weg. Nuja ik heb bereik maar er staat enkel 'alleen noodoproepen' kan hier iets aan gedaan worden aub ?
Mvg

Hey GorreuTina,

Ik heb je gsm-nummer kunnen terugvinden aan de hand van je community-profile.

De omschakeling van prepaid naar een JIM Mobile BINGE 15 formule is reeds uitgevoerd op 12/12/2016. Uiteindelijk ben je op 17/12/2016 in een shop geweest om een nieuwe simkaart aan te vragen. Deze is ondertussen ook in gebruik.

Kan je mij bevestigen of het allemaal in orde is?

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 1
Het is allemaal in orde, danku wel
Mvg
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
[quote=GorreuTina]Het is allemaal in orde, danku wel
Mvg

All right! Fijn om dat te horen, GorreuTina,

Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden hé :$

Groetjes,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos