annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe activeer ik mijn nieuwe simkaart die ik online heb besteld?

Beantwoorden
Highlighted
Sailor
Vragen: 67
Reacties: 11
Je hebt jouw nieuwe herlaadkaart ontvangen, maar ze werkt niet. Geen paniek Smiley Knipoog kijk gewoon de e-mail na waarin we jouw online bestelling bevestigen: hier vind je de activatiecode.

Daarna stuur je een sms met de code START gevolgd door de activatiecode van vijf cijfers, bijvoorbeeld “START 12345” naar het nummer 1912.
Always happy to help you Smiley Vrolijk
0 Kudos
REACTIES (7)
Fan
Vragen: 0
Reacties: 1
Ik kan mijn mail met activatiecode iet meer terug vinden.
0 Kudos
Sailor
Vragen: 73
Reacties: 13
[quote=layla80]Ik kan mijn mail met activatiecode iet meer terug vinden.

Hey Layla80

Heb je de e-mail per ongeluk verwijderd? En heb je al even gekeken bij Spam?

Mocht je echt niets hebben, kan je via privébericht jouw bestelnummer doorgeven?

Alvast bedankt.

Groetjes
Thalia
Who's that girl? It's Thalia!
0 Kudos
hsn
Fan
Vragen: 0
Reacties: 1
hey,
ik heb juist mijn sim-kaart binnen gekregen en op de brief staat er dat ik mijn persoonlijke activatiecode kan terugvinden
in de bevestigingsmail maar ik heb die niet gekregen.
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey hsn,

Welkom op onze community!

Je hebt dus een prepaid simkaart online aangevraagd en nu vind je je activatiecode niet terug? Mogelijk is onze bevestingsmail in je SPAM of JUNK-folder belandt.

Het is mogelijk om een nieuwe activatiecode te verkrijgen door een e-mail te sturen naar onlinesimsupport@telenetgroup.be met vermelding van je ordernummer.

Je mag anders je community-profiel vervolledigen met je nieuw oproepnummer, zodat ik een activatiecode kan aanvragen voor jou.

Groeten,

Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos
Publisher
Vragen: 1
Reacties: 2
hallo
me buy new sim kard BASE .plaked sim kard to gsm,gather pin kod,but not working!! WHAT ME DO?HOW TO ACTIVATE new kard???
0 Kudos
Publisher
Vragen: 1
Reacties: 2
Understand !!! Need change operator,buy another SIM kard to nomber and not be problem,because i understand when for Base i can not get help,me not answer!!!!Maybe,when i write to english language?????But sorry i can not write nederlands,me it very dificul!!!!Than you,go to shop and buy ORTEL MOBILE and not be problel!!!!!
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
[quote=virginija]hallo
me buy new sim kard BASE .plaked sim kard to gsm,gather pin kod,but not working!! WHAT ME DO?HOW TO ACTIVATE new kard???

Hi Virginija,

I've answered your first post. Please click on link below to see my answer..

base-nl.insided.com/herlaadkaarten-5/activatiecode-332

Regards,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos