annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kies ik mijn abonnement?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
Allereerst neem je best het overzicht van ons aanbod erbij. Zo zie je gemakkelijk wat we aanbieden en voor welke prijs.

Bepaal dan wat voor jou van toepassing is. Bel of sms je veel? Of gebruik je eerder veel internet? Als je al een abonnement hebt bij ons, of bij een andere provider, kan je ook enkele facturen erbij nemen. Zo zie je perfect wat jouw gemiddeld verbruik is en kan je kiezen welk BASE-abonnement het best bij jou past.

Twijfel je over je keuze, of heb je simpelweg geen zin om dit allemaal zelf te doen? Wij geven je graag advies over het abonnement dat voor jou gemaakt is!
What's new?
REACTIES (3)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
Je bent al BASE abonnee? Elk jaar bestuderen we de gewoonten van je verbruik en publiceren we een persoonlijke aanbeveling op één van je facturen. In 2016 was dit op de eerste pagina van de factuur van april.

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Kan er nagekeken aan de hand van mijn verbruik wat voor mij het meest ideale abonnement is?
0 Kudos
Highlighted
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste Dirk,

Natuurlijk willen we dit graag voor jou bekijken Smiley Vrolijk ! Het is belangrijk dat je het juiste tarief hebt dat past bij je verbruik. Het is zonde om teveel aan abonnementskosten te betalen voor zaken die je niet nodig hebt. En het heel zonde wanneer je extra aangerekend wordt omdat het volume van je bundels te laag is.

Onze collega's van de klantendienst zullen dit samen met jou uitzoeken. Je kan telefonisch contact opnemen via 1999. Communiceer je liever via e-mail of social media? Mail dan naar BASE.support@telenetgroup.be of neem contact op via Facebook/ Twitter.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos