annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe verander ik van tariefplan?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 73
Reacties: 13
Ga naar BASE.be, kies jouw favoriete tariefplan en klik op ‘bestellen’ en dan op ‘verander online’. Vervolgens kan je de datum kiezen waarop je wenst dat het tariefplan wordt toegepast. BASE stuurt een sms’je wanneer de omschakeling is gebeurd.

Je kan steeds jouw oproepnummer behouden bij het wijzigen van jouw tarief.

Opgepast: wanneer je in het midden van jouw facturatieperiode verandert, worden de bundels (en het abonnementsgeld) pro rata berekend.
Who's that girl? It's Thalia!
0 Likes
REACTIES (6)
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
Beste,

Ik probeer al enkele dagen van tariefplan te veranderen. Het is vrij dringend, want ik had het abonnement Base 0 omdat ik mijn Belgische SIM bijna niet gebruikte, maar nu ben ik terug in het land en gebruik deze heel veel en de kosten lopen heel snel op.
Ik krijg steeds de foutmelding 'Omwille van een technische storing kunnen wij je aanvraag niet verwerken. Gelieve het later opnieuw te proberen. Bedankt voor je begrip.' Kunt u dit in orde brengen?
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Linde]Beste,

Ik probeer al enkele dagen van tariefplan te veranderen. Het is vrij dringend, want ik had het abonnement Base 0 omdat ik mijn Belgische SIM bijna niet gebruikte, maar nu ben ik terug in het land en gebruik deze heel veel en de kosten lopen heel snel op.
Ik krijg steeds de foutmelding 'Omwille van een technische storing kunnen wij je aanvraag niet verwerken. Gelieve het later opnieuw te proberen. Bedankt voor je begrip.' Kunt u dit in orde brengen?

Hallo Linde,

Welkom op onze Community!

Oei... dat is wel vervelend dat er momenteel een technische storing is. Onze excuses hiervoor!

Ik wil je graag helpen hoor :8
Weet je al welk tarief je wenst te activeren? Meer informatie over onze tarieven vind je hier.

Wat ik nodig heb je is je telefoonnummer, volledige naam, adres en geboortedatum. Dit ter identiteitscontrole. Kan je je profiel vervolledigen zodat ik deze informatie ter beschikking heb?

Bedankt alvast! Geef je ook even een seintje, zodat ik weet dat je het nodige hebt gedaan? Smiley Knipoog

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Likes
Leesfanaat
Reacties: 2
Beste Debby,

Ik heb mijn gegevens aangepast in mijn profiel.
Ik kon mijn naam en adres niet toevoegen, ik heb deze gestuurd per privébericht.
Graag zou ik veranderen naar het abonnement Base 9.

Linde.
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Linde]Beste Debby,

Ik heb mijn gegevens aangepast in mijn profiel.
Ik kon mijn naam en adres niet toevoegen, ik heb deze gestuurd per privébericht.
Graag zou ik veranderen naar het abonnement Base 9.

Linde.

Bedankt Linde!

Ik heb het tarief gewijzigd naar BASE 9. Je zal hier een sms ter bevestiging van ontvangen.

De eerstvolgende factuur zal er een beetje anders uitzien dan normaal. Dit omdat de facturatiedatum op de 18de valt en je vandaag 05/07/2016 veranderd bent van BASE 0 naar BASE 9.

Bij BASE betalen we de abonnementskosten altijd één maand op voorhand. Nu, omdat je BASE 0 had, heb je natuurlijk geen abonnementskosten vooruit betaald Smiley Knipoog. Vanaf vandaag t/m 17/07/2016 zal er berekend worden hoeveel van de 9 euro aan abonnementskosten betaald moet worden voor deze 12 dagen.

Zoals ik zei betalen we het tarief één maand op voorhand. Dit betekent dat er een volledige maand bijkomt, van 18/07/2016 t/m 17/08/2016. Op deze factuur betaal je dus voor een periode van één maand en 12 dagen.

Deze manier van facturen wordt 'pro-rata' genoemd. Meer over pro-rata wordt uitgelegd in een video via deze link.

Moest er iets niet helemaal duidelijk zijn, dan hoor ik het uiteraard graag Linde Smiley Vrolijk

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Likes
Leesfanaat
Reacties: 1
Dit heb ik geprobeerd .
Mijn facturen zijn betaald maar ik krijg al enkele dagen bij elke poging om van tariefplan te veranderen de melding :
"Beste klant, het spijt ons, maar deze dienst is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw"
??
0 Likes
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
Hey Joris0478,

Welkom op onze community.

Het is spijtig om te horen dat je ongemakken ondervindt met het wijzigen van je formule.

Ik heb de functionaliteiten van de klantenzone getest en ik kon geen foutmelding reproduceren. Ik raad je aan om een andere browser uit te proberen, want mogelijk is dit browser-gerelateerd.

Mocht je toch nog ongemakken ondervinden, dan mag je dit laten weten in een privebericht. Dan doen we vervolgens het nodige.

Laat je ons alvast weten wat het resultaat was?

Groeten,

Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

0 Likes