annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb een herlaadkaart en wil meer data verbruiken met mijn smartphone. Wat zijn mijn opties?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 67
Reacties: 11
Met al onze nieuwe tarieven ontvang je gratis MB’s na elke herlaadbeurt vanaf 10 euro. Als deze opgebruikt zijn, kan je een bijkomende optie activeren.

BASE biedt verschillende opties aan. Zo kan je voor je smartphone kiezen tussen twee opties, namelijk SURF5 en SURF10. Wij hebben ook een speciale optie voor BlackBerry-toestellen. Je dient telkens een activatiecode te verzenden naar het nummer 1912. Daarna wordt je belwaarde verminderd met de kost van deze optie. De databundels zijn gedurende 30 dagen geldig. Als je meer verbruikt, wordt dit per KB aangerekend. Hieronder vind je meer info:

Zoals eerder vermeld, hebben wij ook een optie die enkel geldig is voor BlackBerry-toestellen (behalve als jouw toestel gebruik maakt van gprs). Sms BB naar 1912 voor de activatie hiervan. Voor 15 euro krijg je dan 1 GB.

Tip: je kan jouw dataverbruik steeds nakijken in de klantenzone onder ‘Mijn verbruik’ en via de My BASE-app.
Always happy to help you Smiley Vrolijk
REACTIE (1)
Highlighted
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 286
De bovenstaande data-opties zijn al zeer voordelig, maar het kan nog beter!

Met de optie Surf & Mail 10 ontvang je tijdelijk tot 30/06/2016 veel meer data. Je krijgt 2 GB in plaats van 1 GB.

Wens je nog meer data? Dan stel ik voor om onze huidige prepaid tarieven te bekijken via onderstaande link:

www.base.be/nl/mobiel/herlaadkaarten.html.

Want bij een herlaadbeurt van €20 krijg je sowieso 1 GB volledig gratis en je hebt nog andere voordelen!

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos