annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb een probleem met de overdracht van het abonnement

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
zelf met herstart gsm krijg ik geen bereik
0 Kudos
REACTIES (5)
Leesfanaat
Vragen: 73
Reacties: 13
Hey Nico

Heb je intussen al verbinding kunnen maken met ons netwerk? Ben je een nieuwe klant bij ons?
Als je nog niet geactiveerd bent op ons netwerk, ben je nog actief op het netwerk van jouw oude provider.

Mocht het nog steeds niet opgelost zijn, mag je me steeds een privébericht sturen met vermelding van het oproepnummer waarover het gaat.

Groetjes
Who's that girl? It's Thalia!
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Thalia

alles lijkt in orde

bedankt
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
[quote=Nico Verbeke]zelf met herstart gsm krijg ik geen bereik
Dat is omdat je operator je niet wil laten gaan. Dan Liegen ze tegen de anderen en zeggen dat je nog openstaande facturen hebt en dan kunnen ze de overdracht uitstellen. Ook al kan je aantonen dat alles betaald is. Typisch bij base
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 5
[quote=de bedrogen klant][quote=Nico Verbeke]zelf met herstart gsm krijg ik geen bereik
Dat is omdat je operator je niet wil laten gaan. Dan Liegen ze tegen de anderen en zeggen dat je nog openstaande facturen hebt en dan kunnen ze de overdracht uitstellen. Ook al kan je aantonen dat alles betaald is. Typisch bij base
Dit heb je als je een abonnement hebt? met een herlaadbare kaart dan wel niet de andere eruit en de nieuwe erin.Even een smsje met code versturen en je kaart is geactiveerd.
0 Kudos
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
[quote=de bedrogen klant][quote=Nico Verbeke]zelf met herstart gsm krijg ik geen bereik

Hey,

ik vind het jammer om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad met onze diensten. Mijn excuses hiervoor!

Als je nog vragen, klachten, eender wat kwijt wilt, mag je me ook altijd een privébericht sturen. Ik help je graag verder Smiley Vrolijk!

Groetjes
What's new?
0 Kudos