annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb een probleem met het valideren van mijn simkaart na online bestelling.

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
ik heb 4 abonnementen besteld vorige week en heb vandaag de sim kaarten aangekregen .
maar nu kan ik die niet valideren omdat de balk bovenaan rood blijft. heb nochtans alles correct ingegeven.
kan iemand mij helpen?
0 Likes
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
het is al opgelost door naar de base shop te gaan !!!!
0 Likes
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
[quote=ronny]het is al opgelost door naar de base shop te gaan !!!!

Hey Ronny,

Ik heb je berichtje op onze community zonet gelezen. Fijn om te horen dat je simkaart geactiveerd is. Welkom bij BASE!

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we dat graag Smiley Knipoog

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Likes