annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb een simkaart online besteld en ben de activatiecode kwijt. Wat doe ik nu?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
hallo ben nieuw hier maar krijg geen antwoord va base ook op die chat zijn er geen operatoren beschikbaar dus doe ik het zo , ben juist overgeschakeld van proximus prepaid naar base en moest mijn kaart activeren, volgens de baseshop is mijn kaart geactiveerd maar als ik ze wil opladen vraagt hij de activatiecode en die ben ik kwijt maar heb al wel een herlaadcode dus is het redelijk dringend

bedankt daisy
0 Kudos
REACTIES (2)
Gegradueerd
Vragen: 5
Reacties: 22
Hoi Daisy!

Leuk dat je onze community gevonden hebt.

Meer informatie over de activatie van jouw herlaadkaart vind je in het artikel 'Hoe activeer ik mijn nieuwe kaart?'.

Kijk best ook even jouw ongewenste post in jouw mailbox na.

Indien je toch de activatiecode niet terugvindt, stuur dan een privé-bericht met vermelding van jouw bestelnummer. Je kan ook jouw gsm-nummer in jouw profiel aanvullen, zodat ik het op die manier verder kan bekijken. Geen zorgen, het gsm-nummer zal niet zichtbaar zijn voor andere leden van deze community. Enkel de moderatoren kunnen het bekijken.

(Ik heb jouw bericht onder het topic 'Herlaadkaarten' geplaatst en de titel aangepast, zodat andere leden het gemakkelijker kunnen terugvinden.)

Groetjes
Nele
Nele
Just keep your mind open and suck in the experience
0 Kudos
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
[quote=Nele]Hoi Daisy!

Leuk dat je onze community gevonden hebt.

Meer informatie over de activatie van jouw herlaadkaart vind je in het artikel 'Hoe activeer ik mijn nieuwe kaart?'.

Kijk best ook even jouw ongewenste post in jouw mailbox na.

Indien je toch de activatiecode niet terugvindt, stuur dan een privé-bericht met vermelding van jouw bestelnummer. Je kan ook jouw gsm-nummer in jouw profiel aanvullen, zodat ik het op die manier verder kan bekijken. Geen zorgen, het gsm-nummer zal niet zichtbaar zijn voor andere leden van deze community. Enkel de moderatoren kunnen het bekijken.

(Ik heb jouw bericht onder het topic 'Herlaadkaarten' geplaatst en de titel aangepast, zodat andere leden het gemakkelijker kunnen terugvinden.)

Groetjes
Nele
0 Kudos