annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Is het mogelijk om een tussentijds overzicht te krijgen van de lopende factuur?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
beste ,

is het niet mogelijk om een tussentijds gedetailleerd overzicht te krijgen van mijn factuur?
Mijn gsm is namelijk defect en ben veel nummers kwijt. Aan de hand van vorige facturen heb ik er reeds veel achterhaald maar ik weet dat er nog nummers ontbreken die ik recentelijk gesmst heb. Anders moet ik wachten tot na 17juni.
Eventueel mag je dit zenden naar mijn mailadres indien dit mogelijk is
0 Likes
REACTIES (3)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Hey Jessyb!

Goh, wel heel vervelend dat je veel nummers kwijt bent! Een tussentijdse factuur kan ik je niet sturen, maar natuurlijk wil ik je graag helpen!

Kan je je profiel vervolledigen op de Community? Dan heb ik je telefoonnummer en kan ik je dossier erbij halen. Wees gerust, enkel de moderators hebben inzage in je telefoonnummer Smiley Knipoog

Vervolgens zal ik je de nummers waar je een sms naar hebt gestuurd e-mailen! Geef je me wel even een seintje wanneer je profiel vervolledigd is?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Likes
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
[quote=Debby][quote=jessyb]beste ,

is het niet mogelijk om een tussentijds gedetailleerd overzicht te krijgen van mijn factuur?

Hey Jessyb!

Goh, wel heel vervelend dat je veel nummers kwijt bent! Een tussentijdse factuur kan ik je niet sturen, maar natuurlijk wil ik je graag helpen!

Kan je je profiel vervolledigen op de Community? Dan heb ik je telefoonnummer en kan ik je dossier erbij halen. Wees gerust, enkel de moderators hebben inzage in je telefoonnummer Smiley Knipoog

Vervolgens zal ik je de nummers waar je een sms naar hebt gestuurd e-mailen! Geef je me wel even een seintje wanneer je profiel vervolledigd is?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

Hallo Gsmnummer enz is toegevoegd
Alvast bedankt
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=jessyb]

Hallo Gsmnummer enz is toegevoegd
Alvast bedankt

Hey Jessyb,

Bedankt om je profiel op de Community te vervolledigen!

Mijn collega Abdel heeft je een e-mail verstuurd met een overzicht van de sms'en die je verstuurd hebt tussen 18/05/2016 en 01/06/2016.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Likes