annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn nieuwe werkgever wil een tussenkomst bieden in mijn kosten. Moet ik overstappen van herlaadkaart naar abonnement?

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
ik ben momenteel een gebruiker van een herlaadkaart van base, omdat mijn nieuwe werkgever iedere maand tussen zal komen ivm telefoonkosten (25€/maand) stel ik mij de vraag of ik daarvoor moet overstappen naar een abonnement
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
[quote=piwa]ik ben momenteel een gebruiker van een herlaadkaart van base, omdat mijn nieuwe werkgever iedere maand tussen zal komen ivm telefoonkosten (25€/maand) stel ik mij de vraag of ik daarvoor moet overstappen naar een abonnement

Hoi Piwa,

Wees welkom op onze community!

Leuk om te horen dat je wilt overstappen naar een BASE abonnement en zeker wanneer je werkgever tussenkomt in de kosten Smiley Vrolijk

Graag wil ik je vraag gerichter beantwoorden. Kan je je telefoonnummer toevoegen aan je community-profiel, zodat ik je vraag telefonisch kan beantwoorden? Het telefoonnummer is enkel zichtbaar voor de moderatoren. Stuur je ons een privebericht wanneer je dit gedaan hebt?

Groetjes,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos