annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nummer niet herkend

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik ben net overgestapt (van 19 september) echter sommige nummers kunnen mij niet bellen. Alsook als ik naar de klantendienst bel en mijn nummer daar in voer zegt hij dat het nummer niet actief is. Voor de rest kan ik wel goed telefoneren en mobiel internet gebruiken.
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
[quote=dafkes]Ik ben net overgestapt (van 19 september) echter sommige nummers kunnen mij niet bellen. Alsook als ik naar de klantendienst bel en mijn nummer daar in voer zegt hij dat het nummer niet actief is. Voor de rest kan ik wel goed telefoneren en mobiel internet gebruiken.

Hey Dafkes,

Welkom op onze community!

Het is inderdaad niet normaal dat je niet meer bereikbaar bent wanneer je je gsm-nummer naar BASE overdraagt.

Ik heb je zonet telefonisch proberen te contacteren, maar kwam op je voicemail terecht.

Ik heb een ticket aangemaakt met nr° 2060008 om dit verder te onderzoeken. Je kan altijd je simkaart in een ander toestel testen om na te gaan of het ongemak zich nog voordoet.

Mijn collega's van de technische afdeling zullen je verder op de hoogte brengen.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos