annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Online bestelling van simkaart met nummerbehoud

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 3
na bijna een week en herhaaldelijk telefonisch contact en via mail is mijn simkaart nog steeds niet actief waardoor ik ondertussen al een week zonder telefoon zit.
hoe kan dit opgelost worden?
0 Kudos
REACTIES (6)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=joeryhanssen]na bijna een week en herhaaldelijk telefonisch contact en via mail is mijn simkaart nog steeds niet actief waardoor ik ondertussen al een week zonder telefoon zit.

Beste Joery,

Het spijt me te horen dat je al een week zonder telefoon zit! Ik wil graag voor je onderzoeken wat er aan de hand is.

Gaat dit om een nieuwe activatie? Zo ja, hoe heb je deze aangevraagd? Online of in de BASE-shop? Indien je dit online geregeld hebt, mag je me het bestelnummer doorgeven.

Je mag ook je profiel vervolledigen op de Community, zodat ik je telefoonnummer kan raadplegen. Maak je maar geen zorgen, enkel de moderatoren kunnen dit nummer inkijken.

Geef je me een seintje? We zullen je zo snel mogelijk helpen!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos
Highlighted
Leesfanaat
[quote=Debby][quote=joeryhanssen]na bijna een week en herhaaldelijk telefonisch contact en via mail is mijn simkaart nog steeds niet actief waardoor ik ondertussen al een week zonder telefoon zit.

Beste Joery,

Het spijt me te horen dat je al een week zonder telefoon zit! Ik wil graag voor je onderzoeken wat er aan de hand is.

Gaat dit om een nieuwe activatie? Zo ja, hoe heb je deze aangevraagd? Online of in de BASE-shop? Indien je dit online geregeld hebt, mag je me het bestelnummer doorgeven.

Je mag ook je profiel vervolledigen op de Community, zodat ik je telefoonnummer kan raadplegen. Maak je maar geen zorgen, enkel de moderatoren kunnen dit nummer inkijken.

Geef je me een seintje? We zullen je zo snel mogelijk helpen!

Groetjes,
Debby
0 Kudos
Leesfanaat
bestelnummer10017617
gaat over een overname van nummer van bij red bull mobile naar jullie met herlaadkaart
0 Kudos
Episch
[quote=joeryhanssen]bestelnummer10017617
gaat over een overname van nummer van bij red bull mobile naar jullie met herlaadkaart

Bedankt Joery!

Ik heb goed nieuws! Je telefoonnummer staat actief op het BASE netwerk sinds gisterenavond Smiley Knipoog Ik heb je daarnet geprobeerd te bellen, het rinkelde maar je nam niet op. Er staat een voicemail bericht voor je klaar :8

De reden waarom het even duurde voordat je nummer overgedragen werd naar BASE is omdat de overdracht gepland werd op 9 juni. Gisteren dus :$ Wanneer je dit online aanvraagt, wordt dit altijd geactiveerd met een memo-datum.

Welkom bij BASE Joery!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos
Leesfanaat
Hallo Debby,

SUPER BEDANKT !!!
heb het gecheckt en hij werkt inderdaad. vriendelijk bedankt
enkel jammer dat de collega's aan de telefoon mij dit niet gewoon gemeld hebben ;-)
fijn weekend
0 Kudos
Episch
[quote=joeryhanssen]Hallo Debby,

SUPER BEDANKT !!!
heb het gecheckt en hij werkt inderdaad. vriendelijk bedankt
enkel jammer dat de collega's aan de telefoon mij dit niet gewoon gemeld hebben ;-)
fijn weekend

Heel graag gedaan hoor Joery!
Voor jou ook een super, MOBIEL weekend gewenst :cool:

0 Kudos