annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Op reis naar het verre oosten

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
IK neem mijn gsm mee naar het verre oosten. Ik wil bereikbaar blijven met mijn eigen nummer. Ik heb een heel simpel abonnement. Ik wil niet dat Base me op eens afsluit omdat mijn rekening hoger bedraagt. Ik betaal binnen de maand wanneer ik terug ben. Heeft iemand hier ervaring mee?
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 581

Beste Bonanarda,

Wanneer de kosten door roaming oplopen, dan kan het soms zijn dat BASE uit voorzorg de lijn of bepaalde services afsluit. Dit om je te beschermen tegen een hoge factuur. Vaak is er dan een voorschot nodig om de diensten te reactiveren.

Moest dit gebeuren terwijl je in het Verre Oosten bent, kan je het voorschot betalen via de Klantenzone of via de MyBASE app. Wanneer je ons daarna een seintje geeft, zullen alle diensten weer aangesloten worden.

Wil je ook data gebruiken? Dan raad ik aan om een databundel te activeren om hoge kosten te vermijden. Wanneer blijkt dat je buiten de bundel gaat, word je verwittigd via sms. Wanneer de data roaming kosten oplopen tot 60 euro buiten de bundel, wordt er via sms gevraagd of je al dan niet verder wenst te surfen.

Het bedrag van deze data roaming limiet kan je zelf bepalen en wijzigen via de Klantenzone.

Goede reis naar het Verre Oosten! Smiley Erg vrolijk

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos