annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overschakeling nog steeds niet gebeurd...

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Ik ben dinsdag overgestapt van Mobistar naar Base. Een abonnement van €9 en Spotify erbij. Mobistar heeft de dag nadien onmiddellijk mijn abonnement afgesloten. Ik ben dus nu 2 dagen onbereikbaar. Kunnen jullie dit aub zo snel mogelijk in orde brengen? Zijn er dan geen afspraken over de overgangsperiode zodat die mooi aansluit van de ene naar de andere operator?
Dankjewel!
Mieke Van Zele
0 Likes
REACTIES (3)
Leesfanaat
Vragen: 67
Reacties: 11
Hey Mieke,

hier zijn inderdaad afspraken geldig. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Ik heb jouw telefoonnummer verwijderd uit jouw bericht.

Volgens onze gegevens werd jouw nummer reeds op 27 januari geactiveerd op ons netwerk. Je mag dus de BASE-simkaart in jouw toestel plaatsen.

Groetjes,
Britt
Always happy to help you Smiley Vrolijk
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Bedankt voor je snelle reactie. Maar ik heb nog geen Base simkaart ontvangen.?
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 67
Reacties: 11
Kan je jouw bestelnummer doorgeven via privébericht? Ik kijk dit dan na met de verantwoordelijke dienst.
Always happy to help you Smiley Vrolijk
0 Likes