annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overschrijding data

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste, Ik ben al jaren trouwe klant bij base waarbij ik 3 nummers heb bij jullie. Door een onoplettendheid is het datagebruik van een nummer serieus overschreden met als gevolg een VEEL TE HOGE factuur. Deze heb ik net betaald maar kan er aub een tegemoetkoming zijn uitzonderlijk gezien dit toch wel heel veel geld is voor wat te internetten. Gr Hakim
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
[quote=bz-constructions]Beste, Ik ben al jaren trouwe klant bij base waarbij ik 3 nummers heb bij jullie. Door een onoplettendheid is het datagebruik van een nummer serieus overschreden met als gevolg een VEEL TE HOGE factuur. Deze heb ik net betaald maar kan er aub een tegemoetkoming zijn uitzonderlijk gezien dit toch wel heel veel geld is voor wat te internetten. Gr Hakim

Hey Bz-constructions,

Ik kan begrijpen dat je verrast was door de gepeperde rekening. Ik heb je klantenrekening geraadpleegd en ik zie dat je reeds telefonisch contact hebt genomen met onze klantenservice. Een ticket met nr° 2043845 werd hiervoor aangemaakt. Wij houden je zo snel mogelijk op de hoogte.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos