annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met online herladen?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 67
Reacties: 11
Heb je online herladen, maar geen beltegoed ontvangen?

BASE controleert alle mislukte pogingen en doet het nodige om ze te laten doorlopen. Binnen de 48 uur ontvang je de belwaarde.
Always happy to help you Smiley Vrolijk
0 Kudos
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Zaterdag 05/03/2016 hebben wij 2 herladingen uitgevoerd voor 2 verschillenden nummers via de app. Betaling werd onmiddelijk van de rekening afgeboekt maar tot op heden mochten wij GEEN beltegoed ontvangen.
Telefoontje naar BASE leert ons dat wij maar geduld moeten hebben, dat zij er niets aan kunnen doen. Ondertussen zijn we maandag 07/03/2016 16:12 uur en nog steeds niet ontvangen. Bericht naar Base blijft zonder reactie.

Ik was al langer niet tevreden over BASE. Ik vrees dat dit voor ons de druppel is die de emmer doet overlopen waardoor ik naar een abonnement bij een andere provider zal overstappen.
Ik kan vandaag herlaadkaarten gaan kopen om zo toch maar te kunnen herladen aangezien BASE niets doet om de zaak op te lossen. Klantenservice NUL !!!!
0 Kudos
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 67
Reacties: 11
Hey Steph,

het spijt me te horen dat je niet tevreden bent over onze klantendienst.

Er is inderdaad een technische storing, maar onze verantwoordelijke dienst doet er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Kan je mij ondertussen via privé bericht de nummers doorgeven waarvoor je de herladingen hebt uitgevoerd?

Groetjes,
Britt
Always happy to help you Smiley Vrolijk
0 Kudos