annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Spotify Premium activeren

Beantwoorden
Professor
Vragen: 16
Reacties: 289
[quote=Mireille][quote=Abdel][quote=mireille][quote=Ferhataktay]Hoi ik heb bet spotify premium geactiveerd via mijn klantenzone. Maar als ik op mijn app ga van spotify dan staat er account 'free'. En telkens als ik mijn account probeer te activeren met activatie code op base.be zegt het mij dat ik dit al reeds heb gedaan? Kan iemand helpen

Hallo, ik heb hier een gelijkaardig probleem nadat mijn abbonement werd afgesloten wegens een vergeten betaling komt het premium acount van spotify blijkbaar niet meer in orde

Hallo Mireille,

Bedankt om je community-profiel te vervolledigen!

Mijn collega's van de technische afdeling zijn ondertussen op de hoogte gebracht. We gaan dit nakijken en we sturen jouw een bevestiging per sms. Hierna kan je je Spotify-activatie vervolledigen op www.BASE.be/spotify.

Groetjes,
Abdel

Goedemorgen Mireille,

We kijken dit graag na! Kan je je community-profiel vervolledigen met je gsm-nummer? Laat je ons met een berichtje weten wanneer je dit gedaan hebt? Ik hou je dan verder op de hoogte.

Groeten,
Abdel

Hallo,
Profiel is aangepast,
alvast bedankt voor de moeite

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Beste ,

Ik heb net hetzelfde probleem, krijg telkens melding dat de activatie al heeft plaatsgevonden als ik mijn code en phone nr. in geef .
0 Kudos
Professor
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey Aiki,

Ik zie dat je ondertussen contact hebt genomen met onze telefonische klantendienst. Is het probleem ondertussen opgelost en kan je Spotify gebruiken?

Groet,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Hallo, op de app 'mybase' heb ik dus men spotify premium geactiveerd maar als ik op spotify zelf ga kijken ben ik nog altijd spotify free. Kunnen jullie mij hiermee helpen ?
0 Kudos
Professor
Vragen: 16
Reacties: 289
Hallo Diminova,

Wij helpen jou inderdaad graag verder! Kan je je community-profiel vervolledigen met je gsm-nummer? Wees gerust, het oproepnummer is enkel zichtbaar voor de moderatoren van de community. Dan doe ik het nodige! Smiley Vrolijk

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 2

Ik heb hetzelfde probleem, plots zonder aanleiding is mijn spotify naar Free gegaan en krijg ik dus regelmatig reclame te horen. Heb al wat geprobeerd, maar kan het ook niet meer opnieuw activeren of zo. 

0 Kudos
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123

Hallo DialaBen,

 

Er was inderdaad een storing tussen Spotify en BASE. Deze is ondertussen voor de meesten opgelost. Indien je nog steeds problemen ervaart, kan je ons beter contacteren via onze klantendienst. Er zal een ticket opgemaakt worden om dit voor jou op te lossen.

Telefonisch kan je ons 24/7 bereiken via 1999. Liever online? Dan kan dat via Facebook en Twitter. Op werkdagen tussen 9 en 18 uur staan onze collega's voor je klaar. Je kan natuurlijk ook een berichtje achterlaten via je persoonlijke klantenzone. 

 

Groetjes,

Ibi

Ibi | Oud-moderator
0 Kudos