annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Spotify Premium activeren

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hoi ik heb bet spotify premium geactiveerd via mijn klantenzone. Maar als ik op mijn app ga van spotify dan staat er account 'free'. En telkens als ik mijn account probeer te activeren met activatie code op base.be zegt het mij dat ik dit al reeds heb gedaan? Kan iemand helpen
REACTIES (16)
Gegradueerd
Vragen: 5
Reacties: 22
Hoi Ferhataktay!

Zeer creatieve gebruikersnaam, seg. Het maakt me wel heel nieuwsgierig van waar de inspiratie komt. Smiley Vrolijk

Voeg je even jouw gsm-nummer toe in jouw profiel? Dan bekijken we dit wel even.

(Geen zorgen, dit nummer is enkel zichtbaar voor jezelf en voor de moderatoren van dit forum.)

Groetjes
Nele
Nele
Just keep your mind open and suck in the experience
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
[quote=Ferhataktay]Hoi ik heb bet spotify premium geactiveerd via mijn klantenzone. Maar als ik op mijn app ga van spotify dan staat er account 'free'. En telkens als ik mijn account probeer te activeren met activatie code op base.be zegt het mij dat ik dit al reeds heb gedaan? Kan iemand helpen

Hallo, ik heb hier een gelijkaardig probleem nadat mijn abbonement werd afgesloten wegens een vergeten betaling komt het premium acount van spotify blijkbaar niet meer in orde
0 Likes
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
[quote=mireille][quote=Ferhataktay]Hoi ik heb bet spotify premium geactiveerd via mijn klantenzone. Maar als ik op mijn app ga van spotify dan staat er account 'free'. En telkens als ik mijn account probeer te activeren met activatie code op base.be zegt het mij dat ik dit al reeds heb gedaan? Kan iemand helpen

Hallo, ik heb hier een gelijkaardig probleem nadat mijn abbonement werd afgesloten wegens een vergeten betaling komt het premium acount van spotify blijkbaar niet meer in orde

Goedemorgen Mireille,

We kijken dit graag na! Kan je je community-profiel vervolledigen met je gsm-nummer? Laat je ons met een berichtje weten wanneer je dit gedaan hebt? Ik hou je dan verder op de hoogte.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Likes
Leesfanaat
Hoi, ik heb hetzelfde probleem ^^ had mijn premium verwijderd en terug geactiveerd verwegens GSM verandering, bericht gekregen van 19022 (operator vermoed ik), maar na 4 dagen ben ik nog altijd op de free instelling.. Is dit normaal? What to do? Alvorens bedankt, ik denk dat mijn nummer beschikbaar is niet?
0 Likes
Professor
Hey Nickos20,

Ik heb je telefoonnummer inderdaad kunnen terugvinden ;-) Onze technische support gaat dit verder onderzoeken.. We houden je op de hoogte!

De activatie zal je, na bevestiging van onze diensten, moeten vervolledigen via www.BASE.be/spotify.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Professor
Je zou ondertussen een bevestiging moeten gekregen hebben, Nickos. Laat je ons weten of het gelukt is?

Abdel

Leesfanaat
Hoi! Ja, na activering ben ik terug op premium, heel erg bedankt Smiley Vrolijk
Professor
Hi Nickos20,

Dat is graag gedaan! Enjoy the music Smiley Vrolijk

Abdel

0 Likes
Leesfanaat
[quote=Abdel][quote=mireille][quote=Ferhataktay]Hoi ik heb bet spotify premium geactiveerd via mijn klantenzone. Maar als ik op mijn app ga van spotify dan staat er account 'free'. En telkens als ik mijn account probeer te activeren met activatie code op base.be zegt het mij dat ik dit al reeds heb gedaan? Kan iemand helpen

Goedemorgen Mireille,

We kijken dit graag na! Kan je je community-profiel vervolledigen met je gsm-nummer? Laat je ons met een berichtje weten wanneer je dit gedaan hebt? Ik hou je dan verder op de hoogte.

Groeten,
Abdel

Hallo,
Profiel is aangepast,
alvast bedankt voor de moeite
0 Likes