annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Summer Deals; ook Zwitserland?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Beste,

Zwitserland is op de lijst van de summer deals voor "bellen in EU", maar volgens een van jullie medewerkers is dat een fout?

10tallen kennissen van mij hebben dit bundeltje geactiveerd om deze in Zwitserland te gaan gebruiken!

Graag duidelijkheid!

https://www.base.be/business/nl/soho/aanbod/mobiel/internationale-tarieven/summer-deals.html
U kan de Summer Deals gebruiken in de volgende Europese landen: Bulgarije, Cyprus (behalve Turkse deel en neutrale VN-zone), Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk (incl. Frans Guyana, Guadeloupe, Réunion, Martinique), Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Jersey, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal (incl. Azoren & Madeira), Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Vaticaan, Verenigd Koninkrijk (incl. Gibraltar), Zweden en Zwitserland.
0 Kudos
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
HeyJos,

Ik ben je daarnet ookal tegengekomen in een reactie op het artikel 'Op vakantie in het buitenland? Geniet van onze Summer Deals!'. Leuk om je actief bezig te zien op onze Community Smiley Vrolijk .

De Summer Deals kan je wel in Zwitserland gebruiken, dus je kennissen kunnen lekker genieten van bellen en data aan een zeer gunstig tarief!

Omdat Zwitserland niet bij de Europese Unie hoort, zijn de tarieven buiten de bundel hoger dan de tarieven in landen die wel lid zijn van de EU.

Dus wanneer de minuten of MB's van de Summer Deal op zijn, en je blijft verder bellen of internetten, dan betaal je een hoger tarief per minuut of MB dan wanneer je in een EU- land bent.

Buiten de bundel in Zwitserland betaal je 3.00 euro /MB. Uitgaande oproepen buiten de bundel bedragen 2.00 euro /min, inkomende oproepen bedragen 0.65 euro /min.

Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid biedt?

Goede reis!! :cool:

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .