annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Summer of streaming: gratis en onbeperkt YouTube, Spotify, Deezer en Pokémon Go!

Beantwoorden
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Houd je vast! BASE abonnees streamen deze zomer gratis en ongelimiteerd via de apps van YouTube, Spotify, Deezer en Pokémon Go!! Je kan dus zonder zorgen video's bekijken in je hangmat op het strand of muziek beluisteren al dansend op de boulevard!

Voor wie?
De actie is geldig voor al onze abonnees, particulier en business! Of je nu een abonnement hebt van 9 euro of van 99 euro... het maakt niet uit Smiley Knipoog

Wanneer?
Je kan meteen beginnen streamen, want de actie is nu al geldig en eindigt op 30/09/2016.

Waar?
Enkel in België! BASE heeft jammer genoeg geen antennes in het buitenland Smiley Knipoog

Hoe?
Even je telefoon uit en weer aanzetten! Dit is een CADEAU van BASE, omdat we jullie de beste zomer willen gunnen!!! Smiley Vrolijk

Werkt dit ook bij een gedeelde internet connectie?
Ja hoor! Wanneer je je verbinding deelt (tethering) met een tablet of een andere smartphone kan je ook gratis en ongelimiteerd gebruik maken van de YouTube, Spotify, Deezer en Pokémon Go apps!

Heb je een prepaid?
Je kan een abonnement aangaan in de BASE-shop of via BASE.be, zelfs voor een tarief van 9 euro per maand!

Gouden tip: Als BASE abonnee kan je ook gebruik maken van andere promoties! Bijvoorbeeld van de gratis data tijdens alle EK 2016 wedstrijden van de Belgen; onze super Summer Deals waarmee je aan competitieve prijzen in Europa kan bellen en surfen...

Laat de zomer maar beginnen en geniet van deze uitzonderlijke actie!!Smiley Erg vrolijk

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos
REACTIES (51)
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
En wat met netneutraliteit? In de Europese regels is het duidelijk dat je geen aparte behandling mag geven aan verkeer op basis van de bron van het verkeer.
0 Kudos
Highlighted
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 286

Hey Wilin,

We hebben de laatste maanden verschillende campagnes gehad om bvb. gratis mobiel internet aan te bieden aan onze klanten. Heel wat mobiele data-gebruikers gebruiken hun MB's voor o.a. streaming. Om deze reden hebben we deze zomer een nieuw campagne opgestart om deze klanten ook tevreden te stellen.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 1
Compleet, maar dan ook Compleet naast de kwestie.

je tornt niet ongestraft aan net neutraliteit. Deze positie mag een ISP _nooit_ innemen.
0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 2
Leuk hoor deze actie. Heb even liggen streamen met Youtube en Spotify in de gedachte dat dit niet van mijn data bundel afgaat. Wat blijkt? Dat doet het toch wel..

Ondertussen al 87% van mijn maandelijks verbruik en de maand is nog niet om..

Hoe is dit mogelijk? Ik heb al een ticket gelogt, maar daar reageerd men niet helaas. Zijn er nog mensen dat hier last van hebben?
Overigens is het misschien ook mogelijk dat de Base App er gewoon naast zit met het verbruik te berekenen omdat hij niet op de hoogte is van de actie.

(verbruik is gewoon via de Youtube en Spotify app op mijn gsm via 4G, op het Base netwerk. Verder heb ik een abbonement, dus ik voldoe aan de voorwaarden denk ik).
0 Kudos
Episch

Hoe is dit mogelijk? Ik heb al een ticket gelogt, maar daar reageerd men niet helaas. Zijn er nog mensen dat hier last van hebben?
Overigens is het misschien ook mogelijk dat de Base App er gewoon naast zit met het verbruik te berekenen omdat hij niet op de hoogte is van de actie.

(verbruik is gewoon via de Youtube en Spotify app op mijn gsm via 4G, op het Base netwerk. Verder heb ik een abbonement, dus ik voldoe aan de voorwaarden denk ik).

Hallo Gert-Jan!

Dat klopt, indien je een abonnement hebt en de apps gebruikt van YouTube en Spotify, voldoe je aan de voorwaarden om gratis te kunnen streamen! Dus als je wordt aangerekend voor dataverbruik terwijl je deze applicaties gebruikt, dan is er inderdaad iets niet juist.

Ik zag dat je je telefoonnummer toegevoegd hebt aan je profiel op de Community. Ik wilde dit dan ook graag voor je nakijken. Nu zie ik dat je een abonnement hebt dat hoort bij een kmo, kleine of middelgrote onderneming.

Helaas hebben we hier op de Community geen volmacht over zulke dossiers. Je mag een e-mail sturen naar sme.support@telenetgroup.be. Mijn collega's zullen je graag hiermee verder helpen.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

0 Kudos
Episch
[quote=antwerp]Compleet, maar dan ook Compleet naast de kwestie.

je tornt niet ongestraft aan net neutraliteit. Deze positie mag een ISP _nooit_ innemen.

Hey Antwerp,

De “Summer of streaming” campagne, die BASE deze zomer gelanceerd heeft, heeft als doel de mogelijkheden die mobiel internet en de smartphone bieden, te promoten bij onze mobiele gebruikers.

Deze campagne voorziet dat alle BASE-abonnees tijdens de hele zomer ongelimiteerd streamingtoegang krijgen tot Youtube, Spotify en Deezer.

Het maakt deel uit van een groter actieplan waarbij BASE de laatste maanden gratis mobiel internet aangeboden heeft aan haar abonnees tijdens de wedstrijden van de Belgen op het EK 2016 en op moederdag.

Andere applicaties werden voor die acties in de kijker gezet. Onze klanten kunnen zo alle actuele mogelijkheden van mobiel internet ontdekken.

Groetjes,
Debby

0 Kudos
Leesfanaat
[quote=antwerp]Compleet, maar dan ook Compleet naast de kwestie.

Wat BASE nu aanbiedt, is NIET in strijd met de vernieuwde Europese regelgeving rond netneutraliteit:

https://tweakers.net/nieuws/103967/europa-kiest-voor-afgezwakte-netneutraliteit.html
0 Kudos
Leesfanaat
[quote=Danny Sullivan][quote=antwerp]Compleet, maar dan ook Compleet naast de kwestie.

Wat BASE nu aanbiedt, is NIET in strijd met de vernieuwde Europese regelgeving rond netneutraliteit:

https://tweakers.net/nieuws/103967/europa-kiest-voor-afgezwakte-netneutraliteit.html

http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-15-5275_en.htm

"What is zero rating and how is it affected by the new rules?
Zero rating, also called sponsored connectivity, is a commercial practice used by some providers of internet access, especially mobile operators, not to count the data volume of particular applications or services against the user's limited monthly data volume.
Commercial agreements and practices, including zero rating, must comply with the other provisions of the Regulation, in particular those on non-discriminatory traffic management. Zero-rating could in some circumstances have harmful effects on competition or access to the market by new innovative services and lead to situations where end-users' choice is materially reduced in practice. The new rules therefore contain the necessary safeguards to ensure that providers of internet access cannot circumvent the right of every European to access internet content of their choice, and the provisions on non-discriminatory traffic management, through commercial practices like zero-rating. National authorities will be required to monitor market developments, and will have both the powers and the obligation to assess such practices and agreements, and to intervene if necessary to stop and to sanction unfair or abusive commercial agreements and practices that may hinder the development of new technologies and of new and innovative services or applications.
Since this is a regulation, the rules are also directly enforceable before national courts.
Finally, certain Member States' existing national rules do not need to change if these can be interpreted by regulators and courts consistently with the Regulation, including to protect end-users from commercial practices that are shown to circumvent the rules and materially reduce users' freedom of choice in the specific national circumstances.
Europe's regulators have a long track record in safeguarding open, competitive markets, and the Commission will work closely with the Body of European Regulators of Electronic Communications (BEREC) to ensure that clear guidance is rapidly provided in this field to complement the Regulation itself."

Met andere woorden, zolang niet-BASE-klanten niet benadeeld worden totv BASE-klanten in de kwaliteit van de bewuste service (bv. tragere streamingsnelheid op YouTube), komt de netneutraliteit niet in het gedrang.
Leesfanaat
[quote=Debby][quote=Gert-Jan C.]Leuk hoor deze actie. Heb even liggen streamen met Youtube en Spotify in de gedachte dat dit niet van mijn data bundel afgaat. Wat blijkt? Dat doet het toch wel..

Hallo Gert-Jan!

Dat klopt, indien je een abonnement hebt en de apps gebruikt van YouTube en Spotify, voldoe je aan de voorwaarden om gratis te kunnen streamen! Dus als je wordt aangerekend voor dataverbruik terwijl je deze applicaties gebruikt, dan is er inderdaad iets niet juist.

Ik zag dat je je telefoonnummer toegevoegd hebt aan je profiel op de Community. Ik wilde dit dan ook graag voor je nakijken. Nu zie ik dat je een abonnement hebt dat hoort bij een kmo, kleine of middelgrote onderneming.

Helaas hebben we hier op de Community geen volmacht over zulke dossiers. Je mag een e-mail sturen naar sme.support@telenetgroup.be. Mijn collega's zullen je graag hiermee verder helpen.

Groetjes,
Debby

Dag Debby,

Bedankt voor je reactie. Had afgelopen donderdag er een mail naar gestuurd en een korte reactie gekregen van Gert-Jan Willocx (was mijn nummer vergeten erbij te zetten), maar sindsdien is het helaas stil. Het wordt nu wel stilletjes spannend met 94% verbruik (4G staat uit noodzaak de meeste tijd af..)

Gr,
Gert-Jan
0 Kudos