annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Summer of streaming: gratis en onbeperkt YouTube, Spotify, Deezer en Pokémon Go!

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 4
Ik wil hierbij laten weten dat ik hierbij mijn abonnement ga opzeggen. Nadat ik gisteren bijna alle apps uitgeschakeld heb om mobiele data te gebeuren met uitzondering van Spotify en Pokémon, heb ik vandaag gemerkt dat ik €75 extra zou moeten betalen. Ik heb dit nu twee maanden na mekaar voor en ben het beu. Tot ziens Base.
0 Kudos
Highlighted
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 286
[quote=kukkie1400]Abdel, bedankt voor de info. Ik heb nu het echte probleem ontdekt. Op 1 of andere manier waren bij alle apps gebruik mobiele data ingeschakeld. Daardoor was mijn verbruik zo hoog. Geen idee hoe dat gekomen is, zeker niet iets wat ik zelf gedaan heb.

Hey Kukkie1400,

Je dataverbinding wordt op achtergrond standaard gebruikt door alle apps die op je smartphone staan, waardoor je toestel op geregelde tijdstippen naar updates zoekt. Hierdoor verbruik je systematisch een kleine hoeveelheid data.

Nu weet je tenminste hoe je je dataverbruik kunt controleren om onaangename verrassingen te vermijden ;-)

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos