annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Summer of streaming: gratis en onbeperkt YouTube, Spotify, Deezer en Pokémon Go!

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 6
[quote=Debby][quote=SamWalsh]Hallo,
Ik probeer gebruik te maken van de promotie voor gratis mobiele internet voor YouTube en Pokemon Go en ik heb hierbij ook al mijn gsm herstart hiermee bedoel ik helemaal uit gedaan en terug aan gezet, maar als ik op Pokemon Go of op YouTube zit verbruikt deze apps nog steeds mijn mobiele internet en gaat mijn extra mobiele internet in België nog steeds omhoog terwijl het niet omhoog zou moeten gaan, kan een moderator dit aub even kunnen checken ?
Groetjes!

Hey SamWalsh!

Natuurlijk wil ik dit voor jou checken Smiley Knipoog

Het is absoluut niet de bedoeling dat er data aangerekend wordt wanneer je de apps van Youtube, Spotify, Deezer en Pokémon Go gebruikt. Wanneer je ziet dat na het uitschakelen van je toestel nog steeds data wordt aangerekend, dan klopt er iets niet...

Finn0405 gaf je een hele goede tip! Is het niet gelukt met het toevoegen van je telefoonnummer aan je profiel? Wanneer ik je nummer heb, kunnen we dit voor je uitpluizen.

Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

ja ik heb net mijn profiel aangepast, nu kan je het wel checken denk ik!

Veel bedankt!
Sam Walsh
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Inderdaad, bedankt Sam! Je telefoonnummer helpt Smiley Knipoog .

Je hebt een BASE 9 met 50MB. Ondertussen heb je 51 MB verbruikt, wat zich vertaalt in een extra aanrekening van 0.10 euro inclusief BTW.

Op dit moment zie ik nog geen verontrustend verbruik.

Kan je vandaag een printscreen maken van je dataverbruik? Volgens onze systemen gebruik je een iPhone 5S. Ga naar 'Instellingen' en 'Mobiele data'. Hier vind je het data overzicht van de applicaties die je gebruikt.

Vervolgens raad ik je aan om vandaag en morgen data te blijven gebruiken zoals je normaal zou doen. Morgenavond kan je weer een printscreen maken. Dit zal ons vertellen of er inderdaad extra data werd aangerekend.

Natuurlijk mag je me vervolgens de printscreens toesturen Smiley Tong .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos
Leesfanaat
Ok geen probleem maar als ik €5 mobiele data alleen aan Pokemon Go of YouTube verbruik dan word het toch niet aangerekend aan mijn factuur aan de einde van de maand ?

Veel bedankt!
Sam Walsh
0 Kudos
Episch
Graag gedaan hoor en nee, dit zal niet worden aangerekend!
Als dit 'worst case scenario' toch zou gebeuren, dan zullen we dit natuurlijk rechttrekken Smiley Vrolijk .

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos
Leesfanaat
Hallo Debby,
Ik ben er vandaag weer op geweest en het heeft inderdaad 0,12 cent bijgerekend toen ik Pokemon Go was aan het spelen, ik kan de printscreens doorsturen maar weer alleen niet hoe?
Veel bedankt!
Sam Walsh
0 Kudos
Episch
Hey Sam,

Dat is wel heel erg vreemd. Dit zou namelijk niet mogen gebeuren!

Met je iPhone kan je een printscreen maken door tegelijk op de aan-en-uit knop (bovenaan) en ronde toets (onderaan) te duwen. Je telefoon maak nu een foto van je scherm.

Vervolgens kan je de foto op deze pagina van de Community plaatsen. Wanneer je reageert op een bericht op de Community, zie je vier groene knoppen onder het veld waarin je kan typen. Met de eerste knop plaats je de printscreen.

Groetjes,
Debby

0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 2
Hier hetzelfde probleem, ik krijg een sms dat ik over mijn datalimiet zit terwijl enkel pokemon go en Youtube gemachtigd zijn.
Wordt dit gecorrigeerd op de factuur?
0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 2
Ook bij mij is het hetzelfde probleem. Kreeg ook een SMS dat de datalimiet van mijn abonnement overschreden is.
Wordt hier later rekening mee gehouden op de factuur?
Alvast bedankt!
0 Kudos
Episch
[quote=LotteP123]Ook bij mij is het hetzelfde probleem. Kreeg ook een SMS dat de datalimiet van mijn abonnement overschreden is.
Wordt hier later rekening mee gehouden op de factuur?
Alvast bedankt!

Hey Lotte!

Goed dat je je telefoonnummer hebt toegevoegd aan je profiel! Zo heb ik alles meteen kunnen nakijken voor je.

Je hebt toch zeker je telefoon uit en aangezet voordat je Pokémon Go speelt? Voor deze app is dit belangrijk, omdat de gratis data dan pas wordt geactiveerd.

Momenteel werd er 54MB gratis data verbruikt ivm de Summer of streaming. Je bundel van 50MB is ondertussen opgebruikt en je werd aangerekend voor 1.36 euro.

Hoewel alles er normaal uitziet, heb ik er voor de zekerheid voor gezorgd dat je factuur op het einde van de facturatieperiode wordt nagekeken. Je facturatiedatum is de 26ste. Wanneer er blijkt dat er toch data werd aangerekend wat gratis had moeten zijn, wordt dit rechtgezet.

Nog veel plezier met de Summer of streaming :cool: !

Groetjes,
Debby

0 Kudos
Episch
[quote=Jentel]Hier hetzelfde probleem, ik krijg een sms dat ik over mijn datalimiet zit terwijl enkel pokemon go en Youtube gemachtigd zijn.
Wordt dit gecorrigeerd op de factuur?

Dag Jentel!

Graag wil ik voor je nakijken of je zeker niet wordt aangerekend voor de applicaties van de Summer of streaming. Hier heb ik wel je telefoonnummer voor nodig. Kan je je profiel van de Community aanvullen? Enkel de moderatoren kunnen je nummer inkijken, dus maak je maar geen zorgen Smiley Knipoog .

Wanneer blijkt dat je toch wordt aangerekend voor Youtube en Pokémon Go, zullen we dit uiteraard rechtzetten! Je hebt toch zeker je telefoon uit en aangezet voordat je Pokémon Go begon te spelen? Dit is voor deze app namelijk nodig om het gratis surfen te activeren.

Geef je me even een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

0 Kudos