annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Summer of streaming: gratis en onbeperkt YouTube, Spotify, Deezer en Pokémon Go!

Beantwoorden
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Gert-Jan,

Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om zo lang op een antwoord te wachten en zeker niet wanneer je het verbruik constant ziet stijgen...

Mijn collega zal je zeker terug contacteren hoor. Het zou kunnen dat het vrij druk is op de betreffende afdeling. De mails worden chronologisch behandeld.

Ik hoop dat je zo snel mogelijk een antwoord krijgt!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Hey,

bij mij tellen de MB's gewoon op als YouTube stream. Kan een moderator dit even nachecken? (en ja ik heb een abonnement en ben niet in het buitenland).

Alvast bedankt!
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
[quote=Walid373]Hey,

bij mij tellen de MB's gewoon op als YouTube stream. Kan een moderator dit even nachecken? (en ja ik heb een abonnement en ben niet in het buitenland).

Alvast bedankt!

Hey Walid373!

We laten het nakijken, normaal zou je een dossiercode per sms ontvangen moeten hebben. Mijn collega zal jou op de hoogte brengen wanneer het onderzoek afgerond is.

Groetjes,
What's new?
0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 6
Hallo,
Ik probeer gebruik te maken van de promotie voor gratis mobiele internet voor YouTube en Pokemon Go en ik heb hierbij ook al mijn gsm herstart hiermee bedoel ik helemaal uit gedaan en terug aan gezet, maar als ik op Pokemon Go of op YouTube zit verbruikt deze apps nog steeds mijn mobiele internet en gaat mijn extra mobiele internet in België nog steeds omhoog terwijl het niet omhoog zou moeten gaan, kan een moderator dit aub even kunnen checken ?
Groetjes!
Sam Walsh
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 23
Hey SamWalsh
Ze schrijven inderdaad dat gsm uitschakelen en opstarten voldoende zou moeten zijn om gratis te knn gebruiken.
Heb je jouw gsm-nummer achter gelaten in jouw profiel? Want de moderatoren vragen dat sowieso altijd. :-)
Grtjs
Finn0405
Leesfanaat
En hoe doe ik dat?
Sam Walsh
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 23
[quote=SamWalsh]En hoe doe ik dat?

Als je ingelogd bent, zie je een menubalk rechts op het scherm verschijnen. Ga naar instellingen > mijn profiel. Een keer je op die pagina bent, vind je onder de titel 'Instellingen' een veldje om je gsm-nummer achter te laten. Als dat ingevuld is, kunnen de moderatoren je nummer zien blijkbaar.
Is eigenlijk heel simpel, maar je moet het maar weten eh. :-)
Leesfanaat
Veel bedankt!
En werkt het nieuwtje van gratis mobiele internet voor u?
Sam Walsh
0 Kudos
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=SamWalsh]Hallo,
Ik probeer gebruik te maken van de promotie voor gratis mobiele internet voor YouTube en Pokemon Go en ik heb hierbij ook al mijn gsm herstart hiermee bedoel ik helemaal uit gedaan en terug aan gezet, maar als ik op Pokemon Go of op YouTube zit verbruikt deze apps nog steeds mijn mobiele internet en gaat mijn extra mobiele internet in België nog steeds omhoog terwijl het niet omhoog zou moeten gaan, kan een moderator dit aub even kunnen checken ?
Groetjes!

Hey SamWalsh!

Natuurlijk wil ik dit voor jou checken Smiley Knipoog

Het is absoluut niet de bedoeling dat er data aangerekend wordt wanneer je de apps van Youtube, Spotify, Deezer en Pokémon Go gebruikt. Wanneer je ziet dat na het uitschakelen van je toestel nog steeds data wordt aangerekend, dan klopt er iets niet...

Finn0405 gaf je een hele goede tip! Is het niet gelukt met het toevoegen van je telefoonnummer aan je profiel? Wanneer ik je nummer heb, kunnen we dit voor je uitpluizen.

Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 1
Dit is een super toffe & leuke actie , kan nu mijn YouTube playlist gewoon afspelen op alleen batterij power :-) Wat het ook nog leuker zou maken is dat er misschien ook Mixcloud bij zou zitten? zit veel alternatieve muziek & playlist's .
Enjoy you're summer
0 Kudos