annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Summer of streaming: gratis en onbeperkt YouTube, Spotify, Deezer en Pokémon Go!

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
[quote=Debby][quote=Jentel]Hier hetzelfde probleem, ik krijg een sms dat ik over mijn datalimiet zit terwijl enkel pokemon go en Youtube gemachtigd zijn.
Wordt dit gecorrigeerd op de factuur?

Dag Jentel!

Graag wil ik voor je nakijken of je zeker niet wordt aangerekend voor de applicaties van de Summer of streaming. Hier heb ik wel je telefoonnummer voor nodig. Kan je je profiel van de Community aanvullen? Enkel de moderatoren kunnen je nummer inkijken, dus maak je maar geen zorgen Smiley Knipoog .

Wanneer blijkt dat je toch wordt aangerekend voor Youtube en Pokémon Go, zullen we dit uiteraard rechtzetten! Je hebt toch zeker je telefoon uit en aangezet voordat je Pokémon Go begon te spelen? Dit is voor deze app namelijk nodig om het gratis surfen te activeren.

Geef je me even een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

Het nummer is toegevoegd! De gsm is zelfs al een aantal keer uitgeschakeld geweest. Toch nog steeds hetzelfde. Gsm geeft aan dan 1,6 gb door youtube werd verbruikt terwijl de webssite zegt dat ik 1,7/1 gb verbruikt heb en dus over mijn limiet zit.

Groeten,

Jentel
0 Likes
Leesfanaat
[quote=Debby][quote=LotteP123]Ook bij mij is het hetzelfde probleem. Kreeg ook een SMS dat de datalimiet van mijn abonnement overschreden is.
Wordt hier later rekening mee gehouden op de factuur?
Alvast bedankt!

Hey Lotte!

Goed dat je je telefoonnummer hebt toegevoegd aan je profiel! Zo heb ik alles meteen kunnen nakijken voor je.

Je hebt toch zeker je telefoon uit en aangezet voordat je Pokémon Go speelt? Voor deze app is dit belangrijk, omdat de gratis data dan pas wordt geactiveerd.

Momenteel werd er 54MB gratis data verbruikt ivm de Summer of streaming. Je bundel van 50MB is ondertussen opgebruikt en je werd aangerekend voor 1.36 euro.

Hoewel alles er normaal uitziet, heb ik er voor de zekerheid voor gezorgd dat je factuur op het einde van de facturatieperiode wordt nagekeken. Je facturatiedatum is de 26ste. Wanneer er blijkt dat er toch data werd aangerekend wat gratis had moeten zijn, wordt dit rechtgezet.

Nog veel plezier met de Summer of streaming :cool: !

Groetjes,
Debby

Bedankt voor de snelle reactie!
Ik heb mijn GSM op voorhand heropgestart dus normaal kan dat het probleem niet zijn.

Alvast bedankt om het nodig te doen ivm de factuur!
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Dat is heel graag gedaan hoor Lotte :$ ! Groetjes, Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Likes
Leesfanaat
Reacties: 1
Gisteren Spotify gebruikt en gemerkt dat mijn data snel naar omlaag ging. Kan dit even nagekeken worden aub? Bedankt!
0 Likes
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
[quote=samwalsh]Hallo Debby,
Ik ben er vandaag weer op geweest en het heeft inderdaad 0,12 cent bijgerekend toen ik Pokemon Go was aan het spelen, ik kan de printscreens doorsturen maar weer alleen niet hoe?
Veel bedankt!

Hey SamWalsh,

Je mag je prinscreens doorsturen in een privebericht. We zullen dit dan verder nakijken en we houden je op de hoogte.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Likes
Professor
[quote=peter desmet]Gisteren Spotify gebruikt en gemerkt dat mijn data snel naar omlaag ging. Kan dit even nagekeken worden aub? Bedankt!

Hey Peter,

Welkom op onze community!

Ik heb je verbruik in detail nagekeken en er werd ongeveer 80 MB gratis data geregistreerd. Er werden geen extra kosten in rekening gebracht voor mobiele data. Mocht je toch kosten maken tijdens de lopende periode (26/08 - 25/09), dan zullen we dit zeker onderzoeken en indien nodig de kosten annuleren. Dit mag je dan ook via onze community laten weten en dan doen wij vervolgens het nodige.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

0 Likes
Leesfanaat
Hoe activeer je die summer of streaming exact?
Eerst je mobiel internet inschakelen alvorens je de de telefoon uitzet of maakt dit niet uit?
Zet mobiel internet zich daarna automatisch aan of moet je dit manueel doen vooraleer je spotify en pokemon go gratis is?
Ik denk dat mijn mobiel data verkeer desondanks mijn poging ook aangerekend zal worden... De MB's tellen ook gewoon op.

Alvast bedankt!
0 Likes
Professor
Hey JobBase,

De Summer of streaming is automatisch geactiveerd voor alle BASE abonnees tot 30/09/2016. Je mobile internet moet natuurlijk ingeschakeld staan om hiervan te kunnen genieten. De gebruikte MB's via de officiële app van Youtube, Spotify, Deezer en Pokémon Go zullen niet afgehouden worden van je maandelijkse datavolume. Om Pokémon Go gratis te kunnen gebruiken dien je je gsm éénmalig te herstarten, vanaf dan zal deze ook volledig gratis zijn.

https://www.base.be/nl/mobiel/mobiel-internet/zomer-van-streaming.html

Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan hoor ik het graag.

Groeten,
Abdel

0 Likes
Professor
[quote=jobbase]Hoe activeer je die summer of streaming exact?
Eerst je mobiel internet inschakelen alvorens je de de telefoon uitzet of maakt dit niet uit?
Zet mobiel internet zich daarna automatisch aan of moet je dit manueel doen vooraleer je spotify en pokemon go gratis is?
Ik denk dat mijn mobiel data verkeer desondanks mijn poging ook aangerekend zal worden... De MB's tellen ook gewoon op.

Alvast bedankt!

Hey JobBase,

De Summer of streaming is automatisch geactiveerd voor alle BASE abonnees tot 30/09/2016. Je mobile internet moet natuurlijk ingeschakeld staan om hiervan te kunnen genieten. De gebruikte MB's via de officiële app van Youtube, Spotify, Deezer en Pokémon Go zullen niet afgehouden worden van je maandelijkse datavolume. Om Pokémon Go gratis te kunnen gebruiken dien je je gsm éénmalig te herstarten, vanaf dan zal deze ook volledig gratis zijn.

https://www.base.be/nl/mobiel/mobiel-internet/zomer-van-streaming.html

Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan hoor ik het graag.

Groeten,
Abdel

0 Likes
Leesfanaat
Bedankt Smiley Vrolijk

Maar voor je je gsm uit zet, moet je dan eerst je mobiel internet al in schakelen en dien je ook de pokemon app te openen?
0 Likes