annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Summer of streaming: gratis en onbeperkt YouTube, Spotify, Deezer en Pokémon Go!

Beantwoorden
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
[quote=jobbase]Bedankt Smiley Vrolijk

Maar voor je je gsm uit zet, moet je dan eerst je mobiel internet al in schakelen en dien je ook de pokemon app te openen?

Het belangrijkste is dat de Pokémon Go app volledig afgesloten en herstart wordt. Je data-verbinding laat je inderdaad gewoon ingeschakeld. Vanaf dan zal je merken dat er geen MB's van je data-bundle gebruikt zullen worden.

Ik hoop dat het hiermee duidelijker is Smiley Vrolijk

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
Hoi,

Zelfde probleem hier.. Ik heb Youtube/Pokemon Go gebruikt deze maand and ik heb juist een SMS gekregen om te zeggen dat ik data buiten mijn plan (BASE 15) an het gebruiken bent... Ik vermoed dit data niet gefactureerd zal worden? Bedankt.
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
[quote=kikeminchas]Hoi,

Zelfde probleem hier.. Ik heb Youtube/Pokemon Go gebruikt deze maand and ik heb juist een SMS gekregen om te zeggen dat ik data buiten mijn plan (BASE 15) an het gebruiken bent... Ik vermoed dit data niet gefactureerd zal worden? Bedankt.

Hey kikeminchas,

Ik heb jouw verbruik nagekeken en er werd inderdaad geen gratis dataverbruik geregistreerd... Je mag gewoon blijven surfen en wij zorgen ervoor dat dit gecorrigeerd wordt op jouw factuur. Je zal wel het bedrag zien stijgen op de klantenzone en in de My BASE-app, maar dat is normaal omdat we de correctie pas doen wanneer jouw factuur opgemaakt wordt.

Geen zorgen :cool: !

Groetjes,
Ashley
What's new?
0 Likes
Leesfanaat
Reacties: 2
OK, bedankt Ashley!

[quote=Ashley][quote=kikeminchas]Hoi,

Hey kikeminchas,

Ik heb jouw verbruik nagekeken en er werd inderdaad geen gratis dataverbruik geregistreerd... Je mag gewoon blijven surfen en wij zorgen ervoor dat dit gecorrigeerd wordt op jouw factuur. Je zal wel het bedrag zien stijgen op de klantenzone en in de My BASE-app, maar dat is normaal omdat we de correctie pas doen wanneer jouw factuur opgemaakt wordt.

Groetjes,
Ashley
0 Likes
Professor
[quote=kikeminchas]OK, bedankt Ashley!

[quote=Ashley][quote=kikeminchas]Hoi,

Hey kikeminchas,

Groetjes,
Ashley

Graag gedaan, kikeminchas Smiley Vrolijk

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Likes
Leesfanaat
Reacties: 4
Beste,

Ik heb ook twijfels of dit bij mij wel werkt. Ik heb namelijk vorige maand een heel pak moeten bijbetalen en zie deze maand het verbruik alweer snel stijgen.
Hoe kan ik 100% zekerheid hebben dat het goed werkt? Ik zie niet waar ik in mijn profiel mijn gsm nummer moet invoeren, daarom even hier: 04xxxxxxxx
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=kukkie1400]Beste,

Ik heb ook twijfels of dit bij mij wel werkt. Ik heb namelijk vorige maand een heel pak moeten bijbetalen en zie deze maand het verbruik alweer snel stijgen.
Hoe kan ik 100% zekerheid hebben dat het goed werkt? Ik zie niet waar ik in mijn profiel mijn gsm nummer moet invoeren, daarom even hier: 04xxxxxxxx

Hey Kukkie1400!

Bedankt om je nummer door te sturen. Ik heb het verborgen op deze pagina om te voorkomen dat je gestalkt wordt :$ .

Je kan je profiel aanpassen door op je naam te klikken links van het bericht dat je hebt getypt. Aan de rechterkant verschijnt er een groene verticale balk. Onder 'Instellingen' vind je 'Mijn profiel'. Maar ik denk dat je dit ondertussen al gevonden hebt aangezien je nummer al in je profiel zichtbaar is Smiley Knipoog .

Ik heb het dataverbruik voor je nagekeken. Je maand start de 10de. Tot nu toe heb je 228MB gratis data verbruikt ivm de Summer of streaming. Daarnaast is er 590MB verbruikt van je bundel. Voor de zekerheid heb ik ervoor gezorgd dat je verbruik gemonitord zal worden tot het eind van de actie. Indien er toch zaken worden aangerekend die niet zouden aangerekend mogen worden, wordt dit rechtgezet. Maak je dus maar geen zorgen!

Let er vooral op de je de applicaties van Youtube, Spotify en Deezer gebruikt en dat je de telefoon uitzet voordat je Pokémon Go speelt.

Nog veel plezier met de actie!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

0 Likes
Leesfanaat
Debby, ik ben er nu wel zeker van dat er een probleem is met deze promotie. Maandag heb ik gekeken en toen had ik 35% van mijn data verbruikt. Vandaag heb ik een bericht gekregen dat mijn volledige data verbruikt is. De enige twee apps die ik intensief gebruikt heb zijn Pokémon en Spotify. Ik heb dit vorige maand ook al gesignaleerd, ik ben dit wel een beetje beu.
0 Likes
Professor
[quote=kukkie1400]Debby, ik ben er nu wel zeker van dat er een probleem is met deze promotie. Maandag heb ik gekeken en toen had ik 35% van mijn data verbruikt. Vandaag heb ik een bericht gekregen dat mijn volledige data verbruikt is. De enige twee apps die ik intensief gebruikt heb zijn Pokémon en Spotify. Ik heb dit vorige maand ook al gesignaleerd, ik ben dit wel een beetje beu.

Hey Kukkie1400,

Ik heb je verbruik nagekeken en het dataverbruik via Spotify en Pokémon Go werd niet aangerekend hoor. Je hebt momenteel 557,86 MB gratis data gebruikt.

Je data-bundle is ondertussen volledig opgebruikt, maar deze heb je dan voor andere zaken gebruikt. Waarvoor je data-bundle gebruikt werd kan je wel via je toestel controleren. Volgens onze systemen heb je een iPhone 6s. Ga naar 'Instellingen' en dan 'Mobiele netwerk' en scroll dan naar beneden.

https://support.apple.com/nl-be/HT201299

Groeten,
Abdel

0 Likes
Leesfanaat
Abdel, bedankt voor de info. Ik heb nu het echte probleem ontdekt. Op 1 of andere manier waren bij alle apps gebruik mobiele data ingeschakeld. Daardoor was mijn verbruik zo hoog. Geen idee hoe dat gekomen is, zeker niet iets wat ik zelf gedaan heb.
0 Likes