annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van Spotify Premium naar Spotify Free zonder op te zeggen?

Beantwoorden
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

Sinds enkele maanden heb ik Spotify Premium als optie, werkte tot nu toe altijd. Ik heb die optie ook niet gewijzigd in mijn klantenprofiel. Nagekeken en stond nog op actief.

Sinds deze morgen heb ik volgens de app opnieuw een gratis account. Telefoon herstart, uitgelogd en opnieuw ingelogd op de app, maar blijft gratis account (viel me pas op toen ik opnieuw reclame te horen kreeg).

Nog iemand die dit aan de hand heeft?

Thnx

Johan

0 Kudos
REACTIES (5)
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1

Ik heb hetzelfde probleem!

0 Kudos
Scout
Vragen: 0
Reacties: 1

hier hetzelfde probleem. Hopelijk vinden ze snel een oplossing.

0 Kudos
JP
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1

Ben hier niet gelukkig mee Smiley Verdrietig((

Wel een chance dat ik niet de enige ben. Zal dus een FOUT van Base zijn.

OPLOSSEN GRAAG. En niet mee wachten tot na het WE.

0 Kudos
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

Net telefonisch contact gehad met de klantendienst van BASE.

Er is blijkbaar een technisch probleem bij Spotify, maar meer weten ze er ook niet van.

Kreeg de raad om met Spotify zelf contact op te nemen.

0 Kudos
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123

Hallo allemaal,

 

Er is inderdaad een storing geweest tussen Spotify en BASE. Ondertussen zou dit opgelost moeten zijn. Indien jullie nog steeds problemen ondervinden, kan je best contact opnemen met onze klantendienst. 

Telefonisch kan je ons 24/7 bereiken via 1999. Liever online? Dan kan dat via Facebook en Twitter. Op werkdagen tussen 9 en 18 uur staan onze collega's voor je klaar. Je kan natuurlijk ook een berichtje achterlaten via je persoonlijke klantenzone.

 

Groetjes, 

Ibi

Ibi | Oud-moderator
0 Kudos