annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbinding is sterk achteruit gegaan de laatste weken

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik heb de laatste weken ondervonden dat de connectiviteit achteruit is gegaan bij BASE, is hier een goede reden voor?
Als ik bv van Antwerpen richting Brussel rijd, kan een telefoongesprek soms tot 4 keer wegvallen (i.e. dropped calls). Telkens weer. Dit was vroeger zelden het geval.
Bovendien is de mobiele data (dekking) ook achteruit gegaan in mijn ervaring, trager internet en vaker Edge ipv 3G/4G.
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 572
Hey Vincent,

Goh, dat is inderdaad wel ontzettend vervelend! Misschien heb je dit al gedaan, maar mag ik je het volgende vragen:

• Kan je de telefoon uit en weer aanzetten? Vaak helpt dit.
  • Ervaar je dit op drie of meer locaties?
  • Zo ja, mag je je simkaart in een ander toestel stoppen om te kijken of je dezelfde problemen ondervindt in dat andere toestel. Kan je me vertellen welk type van toestel je hiervoor hebt gebruikt?
  • Ook mag je een andere BASE simkaart in je eigen toestel stoppen. Graag het telefoonnummer dat je hiervoor hebt gebruikt even meegeven.

Indien dit allemaal niet helpt en geen duidelijkheid schept, starten we een onderzoek. Hiervoor zal ik een dossier opstellen waarbij ik de antwoorden van volgende vragen nodig heb:

• Zijn er andere BASE gebruikers die dezelfde problemen ondervinden op deze locatie(s)? Zo ja, kan je me een voorbeeld geven van een telefoonnummer?
  • Op welke datum is dit begonnen?
  • Ervaar je slecht bereik binnenshuis, buitenshuis of terwijl je aan het reizen bent (auto/ trein/ bus)?
  • Kan je me exacte adressen geven?
  • Welk type van telefoon heb je?
  • Zijn de instellingen van je toestel correct ingesteld? (op automatisch 2G/ 3G/ 4G?

Als laatste mag je je profiel invullen op de Community, zodat ik je telefoonnummer kan raadplegen. Maak je geen zorgen, dit telefoonnummer is enkel zichtbaar voor de moderatoren.

Geef je me een seintje?

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos