annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voorstelling: Ik ben… en ik surf graag op mijn smartphone.

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 13
Reacties: 0
Weet je graag met wie je communiceert? De BASE Community ook!

Laten we kennis maken: vul je profiel aan en post een topic waarin je jezelf voorstelt. Wat zijn jouw hobby’s? Ben je Apple of Android-fan? Ervaren gebruiker of nieuwe ontdekker? Hou je van sms, surfen of bellen? Of allemaal?

Ik kijk ernaar uit om jou te leren kennen!
REACTIES (42)
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 3
Hi, ik ben Erik, werk ook een beetje voor BASE en kom af en toe eens kijken uit nieuwsgierigheid!
Leuk initiatief & keep on going mobile!
Erikito
Leesfanaat
Reacties: 8
Hello,

Ik ben C3PO (aka. David) en ik hou het graag mobiel :-)

Apps die mij helpen om ergens te komen, om in contact te blijven met anderen of om een eigen touch te geven aan mijn toestel vind ik leuk. Ik heb een paar smartphones en tablets in huis, maar zit eigenlijk vol ongeduld te wachten op "The Next Big Thing" :-)

Ik kom zeker af en toe eens langs, het ziet er hier alvast leuk uit!

Grtjs,
David
Gegradueerd
Vragen: 5
Reacties: 22

Hoi!

Ik ben Nele en kijk ernaar uit om jullie te helpen en - eens te meer om - van jullie te leren. Deze BASE Community is ook een nieuwe ervaring voor mij en ik hoop dat we er samen een gezellige en leerrijke boel van kunnen maken.

Ik wens jullie veel plezier!

Nele
Just keep your mind open and suck in the experience
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 7
Hey!

Ik ben Sypreo en ik experimenteer graag met verschillende toestellen en platforms.
Ik geef een lichte voorkeur aan Android en ben al jaren fan van het werk van Google.

Ik kom hier alvast regelmatig eens piepen!

Sypreo
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Dag iedereen!

Mijn naam is Debby, moderator hier op de BASE Community en BASE klantenservice medewerker.

Ik zal regelmatig leuke en interessante ‘funs and facts’ op jullie loslaten over wat leeft in de mobiele wereld. Of het nu gaat over jullie BASE mobiel of over de laatste nieuwe app; ik zal mijn best doen om jullie up to date te houden!

We horen graag van jullie, dus aarzel niet om jullie bedenkingen en ideeën met ons te delen.

Veel plezier met het Forum!

Groetjes,
Debby!

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 1
Hoy allemaal,

Ik ben Wim en vanaf morgen geen "Newbie" meer op deze community ;-)

Door de aanlokkelijke samsung S7 wedstrijd kom ik hier actief mee socializen op deze BASE community.

Ik gebruik mijn huidige Smartphone zowel zakelijk als prive, voor het beheer van mijn webshop heb ik deze steeds bij de hand, ben voornamelijk een Android fan en ga hier ook vollop mee met de nieuwste trends een gloednieuwe S7 zou hier dus duidelijk van pas kunnen komen.

Bij deze kijk ik vol verwachting uit en schrijf ik in community met de nodige zaken en weetjes.

Met groetjes
Wim Van de Weyer!
Leesfanaat
Goeienavond allemaal!

Ik ben Sara en hang zoals velen vast aan mijn Iphone. Ik ben farmaceutisch afgevaardigde, dus kan op eender welk moment mijn trouwe 'gesprekspartner' raadplegen (als je veel alleen bent begin je ook wel eens met jezelf te praten...
Leesfanaat
Goede avond

Mijn naam is ezerina mijn hobbys is spelletjes spelen op mijn gsm en natuurlijk fb. Ik zit dan ook veel op internet en sms heel veel naar al mijn vriende en ik hou van mijn sirri op iphone maar samsung vind ik ook zallig met al zijn mogelijkheden.

Mvg ezerina
Leesfanaat
Heey ik ben Arkana en ik ben nieuw hier ik hou van men gsm en ik hou van al die leuke apps ik hoop hier te winnen