annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voorstelling: Ik ben… en ik surf graag op mijn smartphone.

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Hallo,
Mijn naam is Tuncer a.k.a. Ömer. Ik ben een Samsung-liefhebber. Ik hou van voetbal. Ik volg voetbal live via internet op.
~~~GS~~~
Leesfanaat
Dag, ik ben Özgür. Ik surf graag op facebook. Ik volg het nieuws via mijn smartphone.
Leesfanaat
Hey, Mijn naam is Abdullah. Ik ben een muziekliefhebber. Ik zit graag op internet. Mijn muziek beluister ik op mijn gsm.
Met een Samsung S7 zou het beluisteren geniaal zijn!
Leesfanaat
Hey mijn naam is Guillaume. Sinds kindsaf aan ben ik fan van de gsm's en zijn evolutie tot nu. Momenteel studeer ik office management in brussel. Mijn docenten blijven ons maar herhalen da we me de tijd mee moeten zijn als toekomstige office managers. Ik ben ervan ovrrtuigd dat de S7 me hiermee kan helpen met al zijn functie, is ook een mutch als om-er om alles in een toestel te hebben!
Leesfanaat
Hey,

Ik ben Ridvan, student Mechanica. Ik surf graag op mijn smartphone en kan het niet missen. Zeker voor mijn studies is dit onmisbaar.
Samsung S7 is ideaal voor mij met al zijn functies.
Ik kijk ernaar uit om een Samsung S7 te winnen! :cool:
Leesfanaat
Hey mijn naam is Valerie ik ben vooral geïnteresseerd in sociale media en muziek ik ben vooral een android fan mijn hobby's foto's maken van men4 kindjes en die dan ook online zetten bellen en uren bellen naar vriendinnen en surfen ervaren zou ik mij niet noemen aangezien ik van principe ben dat ja alledagen kan bijleren maar kben geen starter ook Smiley Knipoog
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 4
Reacties: 30
Hallo iedereen,

mijn naam is Birger, 25 jaar en fervente smartphonegebruiker. Zelf heb ik momenteel een iPhone 6S, maar mis mijn Android toestel. Ik gebruikte vroeger niks anders dan Samsung met Android. Maar toch eens veranderd naar iPhone, uit nieuwsgierigheid. Android heeft veel meer functies dan iPhone.
Zelf gebruik ik mijn smartphone voor Spotify, Netflix, Instagram, games, Pinterest, ... En o ja, ook bellen en sms'en natuurlijk. Smiley Vrolijk

Meedoen aan wedstrijden is altijd leuk, zeker als je een toptoestel kan winnen!
Leesfanaat
Reacties: 3
Hoi ik ben Yordi. Ik ben student en hou van fietsen en surfen op mijn smartphone of tablet
Leesfanaat
Hoi allemaal

Ik ben Xavier. Ik studeer geneeskunde in Antwerpen en naast mijn studies ben ik heel erg geïnteresseerd in alles wat de 'tech-wereld' te bieden heeft! Ook kent mijn smartphone geen geheimen meer voor mij. Bellen, smsen en surfen doe ik allemaal even graag!
Zo, dit was een korte voorstelling van wie ik ben. Als je nog vragen heb, mag je ze altijd stellen!

Groetjes!
ZfR
Leesfanaat
Hallo, ik ben Zafer. Ik surf graag op mijn Samsung smartphone en ipad. Ik ben graag op social media zoals Facebook, Whatsapp, Messenger,.. Ik ben al jaren Base-klant.
@ZfR@