annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voorstelling: Ik ben… en ik surf graag op mijn smartphone.

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Hallo allemaal. Ik ben Gianfranco en ik ben een intensieve smartphone gebruiker. Bellen, sms'en, whatsapp, social media... Bijna constant ben ik bezig. Belangrijk voor mij is dan ook dat een smartphone snel moet zijn voor mij. Ook gebruik ik Android en niet Apple. Een vriend van me heeft recent de s7 gekocht en ik sta versteld van hoe snel die wel is. Zou hem graag zelf willen hebben alleen de prijs is een pijnpunt voor mij.
Leesfanaat
Hallo,
Ik ben Liesje.
Ik ben eenn grote samsung fan. Mijn gsm gebruik ik vooral voor te bellen en te sms'en maar ook om mijn zoon te fotograferen en de foto dan te delen/door te sturen.
Highlighted
Leesfanaat
Reacties: 3
Hey,
Ik ben Thomas en ik ben een student burgerlijk ingenieur in Gent.
Ik heb nu een Samsung Galaxy Note 3. Ik sms, luister naar muziek en neem er foto's mee. Ik heb al altijd met android gewerkt want bied meer mogelijkheden dan ios vind ik persoonlijk.
Groetjes,
Thomas
Leesfanaat
Hallo,

ik gebruik mijn GSM zoals iedereen voor te bellen en te sms'n. Wel heb ik bepaalde apps die ik veelvuldig gebruik zoals waze. Soms vraag ik mij af, hoe we het vroeger deden zonder gsm...
Leesfanaat
Hey,

Ik ben Agit ik werk in een call center.Ik gebruik een Alcatel pop c7.Ik bel en surf veel sms'en af en toe.Ik heb al een gsm sinds mijn 1ste middelbaar en in mijn vrije tijd doe ik fitness.

Groetjes

Agit
Leesfanaat
Hey, ik ben Gerda Smiley Vrolijk
Ik hou van internet, muziek en koken. Dankzij de technologie kan ik altijd op hoogte zijn van de laatste nieuwigheden.
Ik ben een nieuwe ontdekker via Android. Maar om contact met mijn vrienden en familie te nemen, bel ik het liefst :-p
Groetjes xXx
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Het juiste antwoord hier was SPOTIFY!

Gefeliciteerd aan iedereen die deze vraag juist had!
Dit antwoord leidde je naar het artikel: 'Promotie: geniet van 3 maanden gratis Spotify Premium!'

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Leesfanaat
Reacties: 6
Ik heb hier enkele bedenkingen ivm de uitslag van de wedstijd:

- Waarom is het aantal spelers hier 16 en op de franse community 23. Dit is tegenstrijdig! Zowel deelnemers van de franstalige als de nederlandstalige community zijn spelers van de paaswedstrijd waarbij er 2 Samsung Galaxy S7 te winnen is. Het gaat hierom dezelfde wedstrijd met hetzelfde reglement! (zie reglement)

Eén van de regels om deel te nemen is dat je een profiel aanmaakt op de BASE Community, jezelf voorstelt op de ‘newbie’-pagina en je foto en je telefoonnummer toevoegt.

Sarah is één van de winnaars. Zij heeft zich niet voorgesteld en geen foto toegevoegd. Zij voldoet niet aan de voorwaarde en bijgevolg geen deelnemer!

Op het einde van de wedstrijd dienen de antwoorden op de verschillende vragen doorgegeven te worden via privé-bericht. De deelnemers moeten elke stap van de wedstrijd volmaken om de deelname geldig te maken. Elke onafgewerkte deelname zal weerhouden worden. (zie regelement)

Debby stuurt na de wedstrijd via privébericht dat de de laatste antwoord gevonden is. Ik hoop dat ze ook hiermee bedoeld dat de antwoorden van elke stap ook juist is? Want dat is een de regels van de wedstrijd!

Voor alle duidelijkheid ik heb alle antwoorden van elk stap doorgegeven, maar mijn antwoord op de laatste vraag is noch 16 spelers noch 23 spelers. Ik kan gewoon niet tegen onrecht!!!
C@rpe D!em
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
Voor elke Community (Nederlands – Frans) was er een wedstrijd georganiseerd en kon er één toestel gewonnen worden. De deelnemers hebben de stappen uitgevoerd om de weg te vinden tot de laatste vraag. De winnaars hebben het antwoord dat het dichtst aansloot bij het resultaat doorgegeven via privé-bericht.

Onze verontschuldigingen indien dit onduidelijk was.

Dankjewel voor jouw opmerkzaamheid. Ik verzeker jou dat we in de toekomst rekening houden met de gemaakte opmerkingen.

Groetjes
What's new?
0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 6
Sorry maar uiteindelijk lappen jullie de regels aan jullie laars. Wat is de bedoeling van het reglement dan? Jullie beslissen maar wat jullie ten goede uitkomt. Dit is gewoonweg schandalig en oneerlijk tegenover alle deelnemers!
Jullie zijn wel heel onprofessioneel bezig! Bravo
C@rpe D!em
0 Kudos