annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voorstelling: Ik ben… en ik surf graag op mijn smartphone.

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Hallo allemaal. Ik ben Gianfranco en ik ben een intensieve smartphone gebruiker. Bellen, sms'en, whatsapp, social media... Bijna constant ben ik bezig. Belangrijk voor mij is dan ook dat een smartphone snel moet zijn voor mij. Ook gebruik ik Android en niet Apple. Een vriend van me heeft recent de s7 gekocht en ik sta versteld van hoe snel die wel is. Zou hem graag zelf willen hebben alleen de prijs is een pijnpunt voor mij.
Leesfanaat
Hallo,
Ik ben Liesje.
Ik ben eenn grote samsung fan. Mijn gsm gebruik ik vooral voor te bellen en te sms'en maar ook om mijn zoon te fotograferen en de foto dan te delen/door te sturen.
Highlighted
Leesfanaat
Reacties: 3
Hey,
Ik ben Thomas en ik ben een student burgerlijk ingenieur in Gent.
Ik heb nu een Samsung Galaxy Note 3. Ik sms, luister naar muziek en neem er foto's mee. Ik heb al altijd met android gewerkt want bied meer mogelijkheden dan ios vind ik persoonlijk.
Groetjes,
Thomas
Leesfanaat
Hallo,

ik gebruik mijn GSM zoals iedereen voor te bellen en te sms'n. Wel heb ik bepaalde apps die ik veelvuldig gebruik zoals waze. Soms vraag ik mij af, hoe we het vroeger deden zonder gsm...
Leesfanaat
Hey,

Ik ben Agit ik werk in een call center.Ik gebruik een Alcatel pop c7.Ik bel en surf veel sms'en af en toe.Ik heb al een gsm sinds mijn 1ste middelbaar en in mijn vrije tijd doe ik fitness.

Groetjes

Agit
Leesfanaat
Hey, ik ben Gerda Smiley Vrolijk
Ik hou van internet, muziek en koken. Dankzij de technologie kan ik altijd op hoogte zijn van de laatste nieuwigheden.
Ik ben een nieuwe ontdekker via Android. Maar om contact met mijn vrienden en familie te nemen, bel ik het liefst :-p
Groetjes xXx
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Het juiste antwoord hier was SPOTIFY!

Gefeliciteerd aan iedereen die deze vraag juist had!