annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vraag: mobiel internet bij JIM Mobile

Beantwoorden
BlRGER
Leesfanaat
Vragen: 4
Reacties: 30
Hallo,

Ik weet niet of er iemand langs deze weg kan helpen. Maar toch eens proberen.

Heb sindskort JIM Mobile Binge 15. Factuur betaalt van april. Maar enkele dagen na de betaling kreeg ik 2 SMS'en.
Eentje van 80% dat ik mijn data zou verbruikt hebben. Kort daarna een tweede SMS dat ik 100% heb verbruikt.

Na een controle via de My JIM Mobile-app, zit ik nog maar aan 22% data verbruikt. Als ik dan kijk bij extra data: +100%.
Volgens een medewerker van de klantendienst heb ik iets meer dan 500 MB verbruikt en hoef ik me geen zorgen te maken...

Klopt dit?

BlRGER
0 Likes
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Debby
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey!

Het kan inderdaad zijn dat er vertraging zit in de registratie van de gegevens. Hierdoor geeft de app jammer genoeg niet altijd data weer in real time.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Ex-Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

REACTIES (4)
Sypreo
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 7
Hi birger,

Stuur eens een smsje met 'consult' naar 1984. Ik gebruik dit vaak als extra controle bovenop de app.
Je zal een smsje terug ontvangen met alle details van je huidig verbruik.
0 Likes
BlRGER
Leesfanaat
Vragen: 4
Reacties: 30
Thanks voor je antwoord.

Net SMS gestuurd: 510 MB verbruikt. Zoals de medewerker gisteren ook al zei...
0 Likes
Sypreo
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 7
[quote=BlRGER]Thanks voor je antwoord.

Net SMS gestuurd: 510 MB verbruikt. Zoals de medewerker gisteren ook al zei...

Ik denk dat er iets niet klopt in de app dan.. Mss eens laten checken door een Mod. Gr
0 Likes
Debby
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey!

Het kan inderdaad zijn dat er vertraging zit in de registratie van de gegevens. Hierdoor geeft de app jammer genoeg niet altijd data weer in real time.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Ex-Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht