annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom duurt het zo lang voordat ik mijn online bestelling aankrijg?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 5
Ik had al Base 25 maar zag een promo dat je voor 9€ een toestelletje erbij kreeg, leuk dacht ik wel toch?
Bestelprocedure doorlopen, betaald... normaal volgens Base binnen 2 dagen de sim-kaart en dan belt de koerierdienst u op om een afspraak te maken en je toestel te leveren.
Allee normaal toch...

Afgelopen dinsdag een e-mail, blijkbaar klopte de sim-kaartnummer niet bij het nummer dat ik online had opgegeven, meteen beantwoord.
Woensdag, de vraag wat mijn adres was, alhoewel ik eerder klant bij Base ben geweest en dit adres al gekend was.
Donderdag alweer de vraag wat de sim kaartnummer was... SERIOUSLY??

Ik zou graag weten wanneer dit in orde komt, ik begin lichtelijk geïrriteerd te raken door deze ophoping van problemen.
Als dit nog veel langer aanhoud hoeft het echt niet meer hoor.

Mijn bestelnummer: 119060352625
Your insults get stuck in my teeth as they grind...
0 Kudos
REACTIES (8)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Glenn Heremans]Ik had al Base 25 maar zag een promo dat je voor 9€ een toestelletje erbij kreeg, leuk dacht ik wel toch?
Bestelprocedure doorlopen, betaald... normaal volgens Base binnen 2 dagen de sim-kaart en dan belt de koerierdienst u op om een afspraak te maken en je toestel te leveren.
Allee normaal toch...

Beste Glenn,

We hebben net contact gehad op Facebook. Zoals we besproken hebben, werd er twee keer gevraagd naar het simkaartnummer, omdat dit tweemaal foutief werd doorgegeven.

In verband met je opmerking over het adres. Bij een activatie is er een validatie nodig van het adres. Omdat het adres niet gevalideerd kon worden, stelden we je de vraag of je misschien inmiddels was verhuisd of dat je misschien een facturatieadres had doorgegeven.

Wanneer alle informatie klopt, wordt de bestelling verwerkt. Zoals beloofd neem ik maandag contact met je op ivm de levertijd van je toestel.

Ik kan begrijpen dat je geïrriteerd bent doordat het proces werd vertraagd. Hopelijk heb je er begrip voor dat bij een bestelling de nodige controles nodig zijn.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos
Leesfanaat
[quote=Debby][quote=Glenn Heremans]Ik had al Base 25 maar zag een promo dat je voor 9€ een toestelletje erbij kreeg, leuk dacht ik wel toch?
Allee normaal toch...

Beste Glenn,

We hebben net contact gehad op Facebook. Zoals we besproken hebben, werd er twee keer gevraagd naar het simkaartnummer, omdat dit tweemaal foutief werd doorgegeven.

In verband met je opmerking over het adres. Bij een activatie is er een validatie nodig van het adres. Omdat het adres niet gevalideerd kon worden, stelden we je de vraag of je misschien inmiddels was verhuisd of dat je misschien een facturatieadres had doorgegeven.

Wanneer alle informatie klopt, wordt de bestelling verwerkt. Zoals beloofd neem ik maandag contact met je op ivm de levertijd van je toestel.

Ik kan begrijpen dat je geïrriteerd bent doordat het proces werd vertraagd. Hopelijk heb je er begrip voor dat bij een bestelling de nodige controles nodig zijn.

Groetjes,
Debby
0 Kudos
Leesfanaat
Ik heb dit dan tot 2 maal toe foutief doorgegeven???
Wel raar dat ik nog altijd de verzonden mail naar jullie heb waarin de exacte nummer staat...

En ten tweede, het adres.. dat ik trouwens tijdens de bestelling correct had doorgegeven kon niet gevalideerd worden??
Meer dan een jaar geleden ben ik op dit adres komen wonen, nogmaals... ik heb dit correct tijdens de bestelprocedure doorgegeven.
0 Kudos
Episch
[quote=Glenn Heremans]Ik heb dit dan tot 2 maal toe foutief doorgegeven???
Wel raar dat ik nog altijd de verzonden mail naar jullie heb waarin de exacte nummer staat...

En ten tweede, het adres.. dat ik trouwens tijdens de bestelling correct had doorgegeven kon niet gevalideerd worden??
Meer dan een jaar geleden ben ik op dit adres komen wonen, nogmaals... ik heb dit correct tijdens de bestelprocedure doorgegeven.

Beste Glenn,

Ik heb dit even voor je nagekeken.

Het eerste simkaartnummer dat je ons doorgaf was het nummer 8932030000071, dit stemde niet overeen met het oproepnummer. Het tweede simkaartnummer dat je ons doorgaf was het nummer 000007162061. Ook dit stemde niet overeen met het oproepnummer. Inmiddels heb je ons een derde nummer gegeven 0000079215208 , dat wel overeenstemt.

Ivm het adres. Ik zal dubbel checken bij de afdeling onlinesimsupport waarom het adres niet gevalideerd werd. Wat betreft de levertijd van het toestel. Ik heb de vraag gesteld. Van zodra ik feedback gekregen heb, kom ik bij je terug!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos
Leesfanaat
Communicatie is bij Base niet echt een sterk punt denk ik...
Bestelling geplaatst op 04/06/2016 :@
0 Kudos
Leesfanaat
Graag een antwoord.

2 weken is echt wel tijd genoeg denk ik
0 Kudos
Leesfanaat
Net mijn abonnement stopgezet en een andere provider blij gemaakt.

Groetjes en vaarwel BASE Smiley Knipoog
0 Kudos
Highlighted
Episch
[quote=Glenn Heremans]Net mijn abonnement stopgezet en een andere provider blij gemaakt.

Groetjes en vaarwel BASE Smiley Knipoog

Beste Glenn,

Onze excuses dat de bestelling niet verlopen is zoals gehoopt. Jammer dat we je hierdoor als klant hebben verloren.

Groetjes,
Debby

0 Kudos