annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom kon ik geem sms verzenden of ontvangen ?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Ploots kreeg ik een zending .geen sms meer zenden of ontvangen . Ik niet meer zien van mijn ode sms jes.
AUB een oplossing
Groeten
dcdcdvd
0 Likes
REACTIES (3)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Hey!

Dus je kan niet meer sms'en of smsjes ontvangen? Dat is wel super vervelend!

Heb je al gekeken of je inbox of outbox misschien vol is? Als dit zo is, kan je best wat smsjes verwijderen.

Wat je ook mag proberen is de telefoon uit en terug aanzetten. Indien je een toestel hebt waar de batterij van verwijderd kan worden, haal je deze er best even uit. Vaak helpt dit!

Als dit het probleem nog steeds niet heeft opgelost, mag je de sms instellingen verwijderen en er weer terug inzetten. Dit mag je doen, zelfs al zijn de instellingen correct ingevoerd!

Hier wat meer informatie over de sms instellingen:

• Verwijder sms sc.
  • Zet de telefoon uit en weer aan.
  • Voer de sms sc in: +32486000005
  • Zet de telefoon uit en weer aan.

Moest dit alles niets uithalen, mag je nog een laatste test uitvoeren. Haal de simkaart uit je toestel en stop hem in een ander toestel. Kijk of je in dit andere toestel dezelfde problemen ondervindt. Stop een andere BASE simkaart in je eigen telefoon en kijk of deze simkaart in je eigen telefoon wel smsjes kan ontvangen en verzenden.

Natuurlijk mag je me laten weten of dit allemaal is gelukt! Zoniet, dan help ik je uiteraard verder om tot een oplossing te komen!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Likes
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Bedankt voor de reactie. İk heb sms met googleplay opnieuw herlaadde. en geopend. het is in orde.
dcdcdvd
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Blij te horen dat het in orde is!! Smiley Erg vrolijk

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .