annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat als je geen verbinding heeft en je hebt een contract bij base

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 5
Jan xxxxx van Licom heeft ons geadviseerd en in contact gebracht met de heer xxxxxxxx van base,die heeft me een contract van 24 maanden verkocht ,door mijn onwetenheid ben ik er in getrapt voor 6 simkaarten te nemen er is me niet bij verteld dat je vanaf 6 kaarten vast hangt aan je contract . Het probleem is dat we met base niet bereikbaar zijn voor 50 percent. We zijn een bedrijf die een servies van 24 uur op zeven aanbied waren we verplicht voor direct actie te ondernemen. Ik heb dan geprobeerd met xxxxx xxxxxxxx tot een overeenkomst te komen, meneer xxxxxxxx heeft het berekend en dat komt op iets meer dan 3duizend euro voor iets dat niet werkt .ik voel me gewoon bedrogen door base. Diana Warrens
Diana Warrens
0 Likes
REACTIES (8)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste Diana,

Heel jammer te horen dat je je bedrogen voelt door BASE. Ik kan je verzekeren dat dit niet de bedoeling is.

Ik had je daarstraks het telefoonnummer van mijn collega doorgegeven. Je bent zeer zeker welkom om hem op te bellen.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Likes
Leesfanaat
Beste,

U collega heeft inderdaad gemaild ,alleen voor te melden dat base bij zijn standpunt blijft,en te vragen voor meneer Casteels zijn naam
niet meer te gebruiken Over dat we onbereikbaar zijn wordt met geen enkel woord gerept ,of het de gewoonste zaak is dat base
niet kan instaan dat we mobil bereikbaar zijn ,en dat de Essentie
;
Diana Warrens
0 Likes
Leesfanaat
Beste,

U collega heeft inderdaad gemaild ,alleen voor te melden dat base bij zijn standpunt blijft,en te vragen voor meneer Casteels zijn naam
niet meer te gebruiken Over dat we onbereikbaar zijn wordt met geen enkel woord gerept ,of het de gewoonste zaak is dat base
niet kan instaan dat we mobiel bereikbaar zijn ,en dat het de essentie was voor het contract dat we altijd bereikbaar zijn.

mvg.
Diana Warrens
Diana Warrens
0 Likes
Episch
Beste Diana,

Normaal gezien heeft mijn collega je gecontacteerd ivm de kosten voor het opzeggen van het contract. Deze kosten zullen worden kwijtgescholden! Het enige wat er in rekening gebracht wordt, is de 500€ die je gekregen hebt bij het intekenen van het contract.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Likes
Leesfanaat
[quote=Debby]Beste Diana,

Normaal gezien heeft mijn collega je gecontacteerd ivm de kosten voor het opzeggen van het contract. Deze kosten zullen worden kwijtgescholden! Het enige wat er in rekening gebracht wordt, is de 500€ die je gekregen hebt bij het intekenen van het contract.

Groetjes,
Debby
Diana Warrens
0 Likes
Leesfanaat
[quote=Diana][quote=Debby]Beste Diana,

Groetjes,
Debby
Diana Warrens
Leesfanaat
Beste,

ik heb een overeenkomst verkregen met base.
mijn probleem is van de baan.

Met vriendelijke groeten,

Diana Warrens
Diana Warrens
Episch
[quote=Diana]Beste,

ik heb een overeenkomst verkregen met base.
mijn probleem is van de baan.

Blij te horen Diana!

Groetjes,
Debby

0 Likes