annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

We vroegen om twee van onze drie nummers te beëindigen. Alle nummers werden beëindigd! Wat nu?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
mijn man belde 2 weken geleden naar de klantendienst om 1 van de 3 nummers af te sluiten. nu heeft die kerel van base alle 3 onze nummers afgesloten!
in de shop in hasselt konden ze ons niet verder helpen en volgens hun zou het nog minstens een halve week duren eer we terug een werkende gsm zouden hebben!
de klantendienst zelf was vreselijk onbeschoft tegen mijn man en weigerde ineens met hem te spreken omdat het abonnement op mijn naam staat. dus afsluiten kan iedereen, maar je eigen nummer weer in werking zetten, ho maar!
de klantendienst vastkrijgen is een ramp! zeker als je fulltime gaat werken!
0 Likes
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Highlighted
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
Hey Lore,

Het is spijtig om te horen dat je abonnementen onterecht afgesloten werden. Onze excuses voor het ongemak.

Kan je je telefoonnummer toevoegen aan je community-profiel om dit na te kijken? Ik houd je dan verder op de hoogte.

Groeten,

Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
REACTIE (1)
Highlighted
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
Hey Lore,

Het is spijtig om te horen dat je abonnementen onterecht afgesloten werden. Onze excuses voor het ongemak.

Kan je je telefoonnummer toevoegen aan je community-profiel om dit na te kijken? Ik houd je dan verder op de hoogte.

Groeten,

Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes