annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welk partnernetwerk kies ik wanneer ik in het buitenland ben?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 73
Reacties: 13
Stop met zoeken, want BASE heeft voor jou een lijst met onze partnernetwerken samengesteld. Deze is hier terug te vinden.

Waar moet je deze gebruiken? Buiten de EU, Ijsland, Liechtenstein, Noorwegen, Zwitserland en de Verenigde Staten moet je verbonden zijn met een partnernetwerk om van je dataroaming te genieten, anders wordt je dataverkeer aangerekend aan de standaard dataroamingtarieven.

Wat moet jij nog doen? Gewoon surfen en vollenbak geniet van jouw welverdiende vakantie.

PS: nood aan een dataroamingoptie? Klik hier om onze bundels te ontdekken!
Who's that girl? It's Thalia!
0 Kudos
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Hoi,

Mijn collega zit in het buitenland (Japan) en krijgt geen verbinding met het netwerk.
Oplossingen?
0 Kudos
Highlighted
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hallo Theatech,

Dat is inderdaad best vervelend voor je collega. In Japan kan je gebruik maken van verschillende (roaming)netwerken zoals NTT DoCoMo, KDDI, Y!mobile en SoftBank Mobile. Onze Japanse roamingpartner is NTT DoCoMo, maar deze operator moet je enkel gebruiken indien je een roaming data-bundel gaat gebruiken.

Via de netwerkinstellingen van zijn toestel kan hij 'manueel' een ander (roaming)netwerk kiezen. In principe zou dit automatisch moeten gebeuren, maar op sommige smartphones gaat dit niet even vlot.

Geraakt het ongemak niet opgelost? Dan raad ik jouw collega aan om ons te contacteren. Dit mag ook via de community natuurlijk Smiley Erg vrolijk Samen zoeken we naar een oplossing

Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos