annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wijziging

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 0
Ik heb al een abonnement bij jullie maar gaat dat, mijn iPhone 6 is al een tijdje weg en ik zou graag een 7 hebben . Gaan dat als ik al een abonnement heb bij jullie? Eigenlijk wil ik naar het abonnement van de 7
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 286
[quote=shana1994]Ik heb al een abonnement bij jullie maar gaat dat, mijn iPhone 6 is al een tijdje weg en ik zou graag een 7 hebben . Gaan dat als ik al een abonnement heb bij jullie? Eigenlijk wil ik naar het abonnement van de 7

Hey Shana1994,

Welkom op onze community!

Je kan de iPhone 7 (32 GB) met een BASE Smartphone 30 of 45 combineren. Je krijgt dan een korting van €150 op de totaalprijs. In een BASE shop betaal je dus een voorschot van €29 en daarna betaal je maandelijks €24,58€ over een periode van 24 maanden.

Indien je reeds een BASE Smartphone abonnement hebt met een bepaalde duur, dan is het helaas niet mogelijk om een nieuwe promo aan te gaan.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

0 Kudos